Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har också hämtat nummerlappen och passade på att köra en extra rekogniceringsrunda.

Allt verkar vara upplagt för PB: även vid Sibbarp, vid nerfarten av bron så är det vattenflaskor i små kartonger. Bättre än muggar då man kan dricka i farten och ha med s

SMHI säger att det inte blir regn i morgon, om man tittar på deras hemsida kl. 18.09. Det kommer att bli ett toppenlopp.

Så även konserten med Mark Knopfler på Sofiero på kvällen kommer att vara en höjdpunkt. 🙂

TT

Någon mer än jag som tänker ta tåget till Kastrup istället för att åka med arrangörens alltför tidiga bussar?

vädret verkar bli rätt löpvänligt kanske..men kall väntan
regnbyar och hård vind. dmi:s prognos

Jäpp blir tåget. Sedan så får se hur sent, det kommer att bero på vädret...

Jag tar också tåget, mycket smidigare.

Man kan ju inte ta hur sent som helst om man vill lämna in persedlar före start.

Men de stänger ju persedelinlämningen så tidigt att man inte har nytta av den ändå. Plastsäck får det bli som överdragskläder

Nä, jag hade aldrig vågat ta tåget till ett sådan här arr. Tänk er om 20.000 till tänker som ni. Katastrof. Då kommer ni troligtvis inte fram i tid. Ta bussen och se det mer som en avkopplande utflykt och njut av den Danska luften.
Jag har en polare som

Tänk om alla skall ta bussarna!!!