Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:31Har också hämtat nummerlappen och passade på att köra en extra rekogniceringsrunda.
Allt verkar vara upplagt för PB: även vid Sibbarp, vid nerfarten av bron så är det vattenflaskor i små kartonger. Bättre än muggar då man kan dricka i farten och ha med s
Har också hämtat nummerlappen och passade på att köra en extra rekogniceringsrunda.
Allt verkar vara upplagt för PB: även vid Sibbarp, vid nerfarten av bron så är det vattenflaskor i små kartonger. Bättre än muggar då man kan dricka i farten och ha med s
Quote from Linnea Olsson on 11 June 2010, 18:09SMHI säger att det inte blir regn i morgon, om man tittar på deras hemsida kl. 18.09. Det kommer att bli ett toppenlopp.
Så även konserten med Mark Knopfler på Sofiero på kvällen kommer att vara en höjdpunkt. 🙂
TT
SMHI säger att det inte blir regn i morgon, om man tittar på deras hemsida kl. 18.09. Det kommer att bli ett toppenlopp.
Så även konserten med Mark Knopfler på Sofiero på kvällen kommer att vara en höjdpunkt. 🙂
TT
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 21:44Någon mer än jag som tänker ta tåget till Kastrup istället för att åka med arrangörens alltför tidiga bussar?
Någon mer än jag som tänker ta tåget till Kastrup istället för att åka med arrangörens alltför tidiga bussar?
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 21:45vädret verkar bli rätt löpvänligt kanske..men kall väntan
regnbyar och hård vind. dmi:s prognos
vädret verkar bli rätt löpvänligt kanske..men kall väntan
regnbyar och hård vind. dmi:s prognos
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 21:57Jäpp blir tåget. Sedan så får se hur sent, det kommer att bero på vädret...
Jäpp blir tåget. Sedan så får se hur sent, det kommer att bero på vädret...
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 22:00Jag tar också tåget, mycket smidigare.
Jag tar också tåget, mycket smidigare.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 22:00Man kan ju inte ta hur sent som helst om man vill lämna in persedlar före start.
Man kan ju inte ta hur sent som helst om man vill lämna in persedlar före start.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 22:12Men de stänger ju persedelinlämningen så tidigt att man inte har nytta av den ändå. Plastsäck får det bli som överdragskläder
Men de stänger ju persedelinlämningen så tidigt att man inte har nytta av den ändå. Plastsäck får det bli som överdragskläder
Quote from Linnea Olsson on 11 June 2010, 22:47Nä, jag hade aldrig vågat ta tåget till ett sådan här arr. Tänk er om 20.000 till tänker som ni. Katastrof. Då kommer ni troligtvis inte fram i tid. Ta bussen och se det mer som en avkopplande utflykt och njut av den Danska luften.
Jag har en polare som
Nä, jag hade aldrig vågat ta tåget till ett sådan här arr. Tänk er om 20.000 till tänker som ni. Katastrof. Då kommer ni troligtvis inte fram i tid. Ta bussen och se det mer som en avkopplande utflykt och njut av den Danska luften.
Jag har en polare som
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 22:50Tänk om alla skall ta bussarna!!!
Tänk om alla skall ta bussarna!!!