Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 22:59Man kan köpa platsbiljett på Öresundstågen. Sen beror det väl på var man stiger på.
Man kan köpa platsbiljett på Öresundstågen. Sen beror det väl på var man stiger på.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 23:10Gör som jag, ta flyget till Kastrup. Sedan är det bara en liten promenad till starten. 🙂
Gör som jag, ta flyget till Kastrup. Sedan är det bara en liten promenad till starten. 🙂
Quote from Linnea Olsson on 12 June 2010, 07:13SMHI:s morgonrapport säger att det inte blir någon nederbörd alls idag. Vinden har ökat till cirka 15 m/s, styv kuling och 16 grader.
Lycka till idag alla. Det här komer att gå toppenbra.TT
SMHI:s morgonrapport säger att det inte blir någon nederbörd alls idag. Vinden har ökat till cirka 15 m/s, styv kuling och 16 grader.
Lycka till idag alla. Det här komer att gå toppenbra.
TT
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 07:46blir bra tryck i ryggen...
blir bra tryck i ryggen...
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 07:51Vid vilken vindstyrka stänger de bron för persontrafik?
Vid vilken vindstyrka stänger de bron för persontrafik?
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 08:31DMI flaggar för att det kan bli lite regn men bara ca 1 mm så det är ingen större fara. Alla prognoser jag sett visar på kraftig medvind!
DMI flaggar för att det kan bli lite regn men bara ca 1 mm så det är ingen större fara. Alla prognoser jag sett visar på kraftig medvind!
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 08:50Lycka till alla!
Själv beger jag mig ner mot Malmö om en liten stund. Ska bli skitkul! Största stressmomentet blir att få ut nummerlapp och komma med rätt buss i rätt tid, men när väl det är gjort ska jag bara njuta av dagen och hoppas på pigga ben när d
Lycka till alla!
Själv beger jag mig ner mot Malmö om en liten stund. Ska bli skitkul! Största stressmomentet blir att få ut nummerlapp och komma med rätt buss i rätt tid, men när väl det är gjort ska jag bara njuta av dagen och hoppas på pigga ben när d
Quote from Linnea Olsson on 12 June 2010, 08:51Fredrik. Jag tror inte de någon gång har stängt bron på grund av vind för persontrafik. Däremot stänger de nog av för trafik vid >15-17 m/s för släp och andra höga fordon, tycker jag mig ha hört på radion då det blåser ordentligt.
TT
Fredrik. Jag tror inte de någon gång har stängt bron på grund av vind för persontrafik. Däremot stänger de nog av för trafik vid >15-17 m/s för släp och andra höga fordon, tycker jag mig ha hört på radion då det blåser ordentligt.
TT
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 09:22Då får man nog montera segel på ryggen. så man får ordentligt fart 😉
Då får man nog montera segel på ryggen. så man får ordentligt fart 😉
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 09:24Segel på ryggen och rullskidskor på fötterna!
Segel på ryggen och rullskidskor på fötterna!