Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 09:31Nu bär det snart av till Malmö.
Vi ses på bron - lycka till allihop!
Nu bär det snart av till Malmö.
Vi ses på bron - lycka till allihop!
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 09:38Jag är lite avundsjuk på er som ska springa idag, 15 m/s i ryggen tackar man inte nej till... 🙂 Lycka till!!
Jag är lite avundsjuk på er som ska springa idag, 15 m/s i ryggen tackar man inte nej till... 🙂 Lycka till!!
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 09:51Idag är alla negativa funderingar bortblåsta! Det här skall bli skoj. Lycka till alla!
Idag är alla negativa funderingar bortblåsta! Det här skall bli skoj. Lycka till alla!
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 20:21Ja det var det oxå men satan i gatan vad det blåste,höll på att blåsa bort.
Ja det var det oxå men satan i gatan vad det blåste,höll på att blåsa bort.
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 21:19Sådärja, då var man hemma i soffan igen. Känns som om det gick riktigt bra, men hur sjutton får man reda på sin tid? Jag anmälde mig till SMS-tjänsten men har inte fått något därifrån. På extrabladet.dk har jag fått en sluttid på 02:24:35, men den är räkn
Sådärja, då var man hemma i soffan igen. Känns som om det gick riktigt bra, men hur sjutton får man reda på sin tid? Jag anmälde mig till SMS-tjänsten men har inte fått något därifrån. På extrabladet.dk har jag fått en sluttid på 02:24:35, men den är räkn
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 21:26TJOHOOOOOOO!
Vilket lopp! det gick snabbt, och inte bara på grund av vinden, benen bara flög även i tunnels. Håller med om att tunneln var jobbig, varmt och luften var väldigt kvav. Hade vindjackan på mig eftersom det blådte så - det blev snabbt för varmt
TJOHOOOOOOO!
Vilket lopp! det gick snabbt, och inte bara på grund av vinden, benen bara flög även i tunnels. Håller med om att tunneln var jobbig, varmt och luften var väldigt kvav. Hade vindjackan på mig eftersom det blådte så - det blev snabbt för varmt
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 21:521.32.12 klarade inte 1.30 riktigt.
Låg i fas fram till 17 km och började stumna i benen och tappa sen.Det är dåligt att dom inte kunde servera sportdryck förän vid 17km (skulle nog haft en gel med mig).
Bortsett från ösregnet i Danmark så var förutsätt
1.32.12 klarade inte 1.30 riktigt.
Låg i fas fram till 17 km och började stumna i benen och tappa sen.
Det är dåligt att dom inte kunde servera sportdryck förän vid 17km (skulle nog haft en gel med mig).
Bortsett från ösregnet i Danmark så var förutsätt
Quote from Jonas Bäckstrand on 12 June 2010, 22:03Ja resultaten ser onekligen lite skumma ut. Dessutom är vi typ 8 stycken på samma placering fast med olika tider...
Meeen, det var ett snabbt och skönt lopp. Luften i tunneln var jobbigt varm och kvalmig men väl ute i verkligheten igen var det riktigt s
Ja resultaten ser onekligen lite skumma ut. Dessutom är vi typ 8 stycken på samma placering fast med olika tider...
Meeen, det var ett snabbt och skönt lopp. Luften i tunneln var jobbigt varm och kvalmig men väl ute i verkligheten igen var det riktigt s
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 22:19Den meckiga logistiken var inte så farlig som väntat, visst gick det några timmar i onödan i Kastrup, men med en god bok och kul löparkompisar funkade det. Hittade även lä och sol sen jag lämnade bort överdragkläderna, så jag var i helt OK form när det ba
Den meckiga logistiken var inte så farlig som väntat, visst gick det några timmar i onödan i Kastrup, men med en god bok och kul löparkompisar funkade det. Hittade även lä och sol sen jag lämnade bort överdragkläderna, så jag var i helt OK form när det ba
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 22:29Tiderna på den sidan är bruttotider, minns inte att det stod där först men det gör det nu iaf
Tiderna på den sidan är bruttotider, minns inte att det stod där först men det gör det nu iaf