Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu bär det snart av till Malmö.
Vi ses på bron - lycka till allihop!

Jag är lite avundsjuk på er som ska springa idag, 15 m/s i ryggen tackar man inte nej till... 🙂 Lycka till!!

Idag är alla negativa funderingar bortblåsta! Det här skall bli skoj. Lycka till alla!

Ja det var det oxå men satan i gatan vad det blåste,höll på att blåsa bort.

Sådärja, då var man hemma i soffan igen. Känns som om det gick riktigt bra, men hur sjutton får man reda på sin tid? Jag anmälde mig till SMS-tjänsten men har inte fått något därifrån. På extrabladet.dk har jag fått en sluttid på 02:24:35, men den är räkn

TJOHOOOOOOO!
Vilket lopp! det gick snabbt, och inte bara på grund av vinden, benen bara flög även i tunnels. Håller med om att tunneln var jobbig, varmt och luften var väldigt kvav. Hade vindjackan på mig eftersom det blådte så - det blev snabbt för varmt

1.32.12 klarade inte 1.30 riktigt.
Låg i fas fram till 17 km och började stumna i benen och tappa sen.

Det är dåligt att dom inte kunde servera sportdryck förän vid 17km (skulle nog haft en gel med mig).

Bortsett från ösregnet i Danmark så var förutsätt

Ja resultaten ser onekligen lite skumma ut. Dessutom är vi typ 8 stycken på samma placering fast med olika tider...

Meeen, det var ett snabbt och skönt lopp. Luften i tunneln var jobbigt varm och kvalmig men väl ute i verkligheten igen var det riktigt s

Den meckiga logistiken var inte så farlig som väntat, visst gick det några timmar i onödan i Kastrup, men med en god bok och kul löparkompisar funkade det. Hittade även lä och sol sen jag lämnade bort överdragkläderna, så jag var i helt OK form när det ba

Tiderna på den sidan är bruttotider, minns inte att det stod där först men det gör det nu iaf