Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 00:01Nu nyduschad efter 35 mil hemifrån gått i mål i ett halvmaraton för över 5 timmar sedan.
Och ingen kunde svara på om det överhuvudtaget fanns duschar att tillgå....????
Fanns ju positiva saker man får nämna också, rikt utbud av förnödenheter innan start
Nu nyduschad efter 35 mil hemifrån gått i mål i ett halvmaraton för över 5 timmar sedan.
Och ingen kunde svara på om det överhuvudtaget fanns duschar att tillgå....????
Fanns ju positiva saker man får nämna också, rikt utbud av förnödenheter innan start
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 00:17Hela livesändningen ifrån loppet kommer läggas upp på www.svt.se/sydnytt under morgondagen tydligen.
Hela livesändningen ifrån loppet kommer läggas upp på http://www.svt.se/sydnytt under morgondagen tydligen.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 02:07Understryker det flera säger här: Tiderna är helt skruvade. Trist - undrar om de får rätt på dem.
Jag såg ingen energidryck förrän vid 17 eller 18 km (svenska sidan). Vid 12 eller 15 eller så var där ngt svagt jag fick i pappmugg - men det måste bara ha
Understryker det flera säger här: Tiderna är helt skruvade. Trist - undrar om de får rätt på dem.
Jag såg ingen energidryck förrän vid 17 eller 18 km (svenska sidan). Vid 12 eller 15 eller så var där ngt svagt jag fick i pappmugg - men det måste bara ha
Quote from Linnea Olsson on 13 June 2010, 07:36Med risk att få en massa kritik från er kära löpvänner så tycker jag att ni är lite orättvisa och gnälliga över arrangemanget Eller har ni fortfarande lågt blodsocker? Klart att det var vissa saker som skulle kunna ha funkat bättre men jag tycker att i d
Med risk att få en massa kritik från er kära löpvänner så tycker jag att ni är lite orättvisa och gnälliga över arrangemanget Eller har ni fortfarande lågt blodsocker? Klart att det var vissa saker som skulle kunna ha funkat bättre men jag tycker att i d
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 07:37Fanns det inga deltagare som haltade?
Fanns det inga deltagare som haltade?
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 08:06TT: Att det är 30000 deltagare är ingen ursäkt för att det inte funkar. Har man satt fan i båten får man ro honom i land. De övriga arrangemangen du nämnde flyter på så det är inte en omöjlig uppgift...
TT: Att det är 30000 deltagare är ingen ursäkt för att det inte funkar. Har man satt fan i båten får man ro honom i land. De övriga arrangemangen du nämnde flyter på så det är inte en omöjlig uppgift...
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 08:14Ska ni starta med 2 minuters mellanrum i startgrupper om 50-60 personer?
Ska ni starta med 2 minuters mellanrum i startgrupper om 50-60 personer?
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 08:50Chippet bör fungera på startmattan, vissa av oss hade ganska lång väg att gå till den. Annars är det en onödig pryl. Var och en får mäta sin egen tid. Ta ut 25 kr för SMS som inte kommit så här dagen efter! Det är_inte_ok.
Chippet bör fungera på startmattan, vissa av oss hade ganska lång väg att gå till den. Annars är det en onödig pryl. Var och en får mäta sin egen tid. Ta ut 25 kr för SMS som inte kommit så här dagen efter! Det är_inte_ok.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 09:01Att starta med 2 min. mellanrum med 50-60 löpare hade löst....vad?! Oerhört begåvat föslag! Är väl få här om ens någon som klagat på starten? Däremot så var ju tunneln och den näst intill obefintliga luften en miss....likaså storleken/omfånget på målplats
Att starta med 2 min. mellanrum med 50-60 löpare hade löst....vad?! Oerhört begåvat föslag! Är väl få här om ens någon som klagat på starten? Däremot så var ju tunneln och den näst intill obefintliga luften en miss....likaså storleken/omfånget på målplats
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 09:12Jag kan överse med det mesta, men INTE med att jag inte får någon tid från loppet. Visst var det jobbigt med bussning och logistiken i övrigt, men hade vädret varit bättre hade det stört mig mindre.
Håller med om att det var grymt jobbigt efter målgång.
Jag kan överse med det mesta, men INTE med att jag inte får någon tid från loppet. Visst var det jobbigt med bussning och logistiken i övrigt, men hade vädret varit bättre hade det stört mig mindre.
Håller med om att det var grymt jobbigt efter målgång.