Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En liten känga till alla löpare som ställer sig längre fram i startfältet än vad de klarar. Halva loppet gick åt till att försöka ta sig förbi löpare som lunkade fram genom tunneln. Jag förstår om man blir skadad eller får kramp men vissa sprang riktigt l

Tommy: Arrangemanget var faktiskt dåligt. Jag sprang mitt åttonde brolopp igår och jag kan konstatera att man har inte tagit lärdom av föregående lopp. Däremot flöt själva loppet på bra. Det var trångt men inte som det var på Göteborgsvarvet och det funka

Stefan: Du är med men du måste tydligen söka på hela "Stefan Manning".

Själv hade jag öronproppar på mig. Mest på grund av alla applåder och skrik i tunneln. Riktigt skönt.

Broløbet: Resultatlisten til downloade i pdf
12-06-2010 kl. 23:31

Da resultatlisten midlertidig kun viser bruttotider på ekstrabladet.dk/loeb henvises i en kort periode til resultatlisten i pdf-version på sparta.dk/brolobsresultater

Vi arbejder på at

stefan: Om du inte får rätt på ekstrabladets dåliga sökfunktion så har sparta.dk lagt upp resultatlistorna i pdf-format.

I övrigt tycker jag att det här var ett av de roligaste motionslopp jag sprungit. Även om man fick vänta lite i regnet i köpenhamn så

En sak till som jag hänger upp mig på är att arrangörerna totalt räknat fel på hur många bajamajor som behövdes vid startplatsen. När fältet började gå mot starten så var det fortfarande lång kö till bajamajorna. Nu hade just jag inga problem men jag tyck

Det verkar vara bruttotider även på sparta.dk

Jag blir inte klok på tiderna på Sparta heller. Har räknat fram och tillbaka men det verkar inte stämma:

Split 1: 0:49:58 (5 km ?, så långsamt kan det inte ha gått!)
Split 2: 1:19:04 (10 km ?, återigen, är detta brutto?)
Split 3: 1:47:12 (15 km, det måst

Om 1o år kommer jag i alla fall inte springa det här loppet. Arrangörerna kan inte skylla på ovana, i så fall får det ta hjälp av experter t e ex Vasaloppet eller New York som har start och mål på olika platser. Och en annan sak: tidtagningen. I alla andr

En ond aning kan få en att tänka att startmattan inte fungerat. Eftersom inga SMS kom heller...