Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 10:36Det här var mitt första brolopp (första halvmara överhuvudtaget) och även om själva loppet gick bra så tycker jag också att arrangemanget lämnade en del i övrigt att önska... Maten - "lätt lunch" - nja, mackor och yoghurt kan knappast ens kallas för lätt
Det här var mitt första brolopp (första halvmara överhuvudtaget) och även om själva loppet gick bra så tycker jag också att arrangemanget lämnade en del i övrigt att önska... Maten - "lätt lunch" - nja, mackor och yoghurt kan knappast ens kallas för lätt
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 10:36Jag vet inte hur bra "farthållarna" med ballongerna höll sina tider, men jag vet att jag hade 02:05 ballongerna låååångt före mig i starten och att jag sprang ifatt dem under loppet och gick i mål precis efter dem. Om de sprungit i rätt tempo kan jag omöj
Jag vet inte hur bra "farthållarna" med ballongerna höll sina tider, men jag vet att jag hade 02:05 ballongerna låååångt före mig i starten och att jag sprang ifatt dem under loppet och gick i mål precis efter dem. Om de sprungit i rätt tempo kan jag omöj
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 10:41Nån som förstår hur de räknar tiderna i resultatlistan på sparta.dk ?
Mina tider: 0.36.40 - 1.03.56 - 1.39.59 - 2.02.05 - 1.59.04
Jag förstår att de tre första är tiderna för 5, 10 och 15 km, men vad är den näst sista och den sista tiden?!?
Nån som förstår hur de räknar tiderna i resultatlistan på sparta.dk ?
Mina tider: 0.36.40 - 1.03.56 - 1.39.59 - 2.02.05 - 1.59.04
Jag förstår att de tre första är tiderna för 5, 10 och 15 km, men vad är den näst sista och den sista tiden?!?
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 10:45Jag retar mig på att jag inte var mer noggrann och kollade vad klockan stod på när man startade. Jag tror jag var ca 8 minuter efter starten men då var jag fortfarande en bit ifrån mattan och sen tittade jag inte mer.
Jag retar mig på att jag inte var mer noggrann och kollade vad klockan stod på när man startade. Jag tror jag var ca 8 minuter efter starten men då var jag fortfarande en bit ifrån mattan och sen tittade jag inte mer.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 10:50De farthållare jag följde höll inget direkt jämnt tempo. De var dimensionerade för sub 1:35, alltså 4:30 tempo. Men de försvann iväg upp för bron i ca 4:20 tempo och att jag sen kom i fatt dem vid brons slut berodde mer på att jag själv då sprungit fortar
De farthållare jag följde höll inget direkt jämnt tempo. De var dimensionerade för sub 1:35, alltså 4:30 tempo. Men de försvann iväg upp för bron i ca 4:20 tempo och att jag sen kom i fatt dem vid brons slut berodde mer på att jag själv då sprungit fortar
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 10:56Tror det är lönlöst att hänga upp sig på publicerade tider. Min tid stämmer hyfsat jämfört med hur långt efter kl 16 jag kom iväg. Litar på min egen klocka.
Måste säga att det var många småmissar (mat, bussar, duschar, bajamajor etc osv mm) men själva lo
Tror det är lönlöst att hänga upp sig på publicerade tider. Min tid stämmer hyfsat jämfört med hur långt efter kl 16 jag kom iväg. Litar på min egen klocka.
Måste säga att det var många småmissar (mat, bussar, duschar, bajamajor etc osv mm) men själva lo
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 10:57frågan är väl om dom löser tiderna alls om det är som en tidigare skribent funderade; startmattan funkade kanske inte alls?!
frågan är väl om dom löser tiderna alls om det är som en tidigare skribent funderade; startmattan funkade kanske inte alls?!
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 11:21Visst är där lite gnäll men det handlar inte om några småmissar. Ta varvet till exempel - visst är där någon enstaka sak man kan gneta på men i det stora hela fungerar detta betydligt större loppet klockrent. Saker jag förväntar mig ur ett lopp i denna kl
Visst är där lite gnäll men det handlar inte om några småmissar. Ta varvet till exempel - visst är där någon enstaka sak man kan gneta på men i det stora hela fungerar detta betydligt större loppet klockrent. Saker jag förväntar mig ur ett lopp i denna kl
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 11:31Min tid i Spartas pdf stämmer på sekunden med min Garmin, 1.43.27, men mellantiderna stämmer inte riktigt, men det kan bero på att Garmin kom lite ur balans efter tunneln, och det tog ett tag att få autolap at funka som det skulle.
Alltså bör startmattan
Min tid i Spartas pdf stämmer på sekunden med min Garmin, 1.43.27, men mellantiderna stämmer inte riktigt, men det kan bero på att Garmin kom lite ur balans efter tunneln, och det tog ett tag att få autolap at funka som det skulle.
Alltså bör startmattan
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 11:45Har inte sprungit många lopp, men aldrig att det blivit stopp_före_mållinjen. Det var mycket stora öppna fält sedan, kanske man kunde dragit upp målet där så det kunde breddats bättre just efter mållinjen? Har fanns en lång smal fålla just efter mål. Bako
Har inte sprungit många lopp, men aldrig att det blivit stopp_före_mållinjen. Det var mycket stora öppna fält sedan, kanske man kunde dragit upp målet där så det kunde breddats bättre just efter mållinjen? Har fanns en lång smal fålla just efter mål. Bako