Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 15:03Jag har inte varit upprörd innan, nu är jag det! Att skylla på löparna är dumt så klockorna stannar. MYCKET BESVIKEN på MAI och Stig (som jag känner rätt väl).
Jag sprang med 100% säkerhet rakt över startmattan, j-a dumheter!
Jag har inte varit upprörd innan, nu är jag det! Att skylla på löparna är dumt så klockorna stannar. MYCKET BESVIKEN på MAI och Stig (som jag känner rätt väl).
Jag sprang med 100% säkerhet rakt över startmattan, j-a dumheter!
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 15:05Sen är väl också frågan hur man kan låta bli att se till så att alla faktiskt passerar en eventuell startmatta, rent logiskt sett borde ju mattan täcka hela banans bredd...
Sen är väl också frågan hur man kan låta bli att se till så att alla faktiskt passerar en eventuell startmatta, rent logiskt sett borde ju mattan täcka hela banans bredd...
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 15:16Nu är Sydsvenskans artikel om tidsfelen uppdaterad och de har tagit bort Stig första (ej så genomtänkta) uttalanden och nu låter det så här:
– Ett tekniskt fel i startmattan gjorde att jättemånga löpares starttider inte registrerades korrekt, säger Do
Nu är Sydsvenskans artikel om tidsfelen uppdaterad och de har tagit bort Stig första (ej så genomtänkta) uttalanden och nu låter det så här:
– Ett tekniskt fel i startmattan gjorde att jättemånga löpares starttider inte registrerades korrekt, säger Do
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 15:53Jag stog nästan längst fram i starfältet och redan när jag sprang över startmattan så såg den ut som en hinderbana. Om den plattade till sig sedan vet jag inte. Min tid är ca. 15 sek fel från den publicerade och det var så lång tid det tog för mig att pas
Jag stog nästan längst fram i starfältet och redan när jag sprang över startmattan så såg den ut som en hinderbana. Om den plattade till sig sedan vet jag inte. Min tid är ca. 15 sek fel från den publicerade och det var så lång tid det tog för mig att pas
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 15:55Naturligtvis fungerade ingen av de här 2 sms-tjänsterna. Varför skulle det göra det när inget annat funkade.
Naturligtvis fungerade ingen av de här 2 sms-tjänsterna. Varför skulle det göra det när inget annat funkade.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 16:15Det här är ju så dumt att klockorna stannar (pun intended)! Vid varje passering finns två mattor som ska vara helt oberoende av varandra för att ha som backup om den ena fallerar. Hur fan kan man klanta till det så att *ingen* av mattorna registrerar star
Det här är ju så dumt att klockorna stannar (pun intended)! Vid varje passering finns två mattor som ska vara helt oberoende av varandra för att ha som backup om den ena fallerar. Hur fan kan man klanta till det så att *ingen* av mattorna registrerar star
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 16:20nu börjar resultaten komma in 🙂
rätt alltså.
nu börjar resultaten komma in 🙂
rätt alltså.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 16:22Är de någon som fått rätt sluttid? Jag hade 1,40 men i resultatlistan hade jag 1,43!
Är de någon som fått rätt sluttid? Jag hade 1,40 men i resultatlistan hade jag 1,43!
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 16:40och var hittar du "rätt" resultat någonstans?
och var hittar du "rätt" resultat någonstans?
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 16:41min stämmer.. klockade mig själv för 1.48:03
fick 1.47:58 och det stämmer säkert. för jag tryckte igång klockan precis före mattan..dvs några sekunder hit eller dit, så noga är det inte för mig 😀
min stämmer.. klockade mig själv för 1.48:03
fick 1.47:58 och det stämmer säkert. för jag tryckte igång klockan precis före mattan..dvs några sekunder hit eller dit, så noga är det inte för mig 😀