Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 16:41via sydsvenskan till extrabladet
via sydsvenskan till extrabladet
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 16:41"På Ekstrabladets hemsida ber hon löpare, som anser sig ha fått felaktig tid, att meddela henne korrekt starttid i ett mejl, så att löparna kan få diplom med de rättade resultaten. " Tror jag startade 16.30...vilket borde innebära en sluttid på ca 60 minu
"På Ekstrabladets hemsida ber hon löpare, som anser sig ha fått felaktig tid, att meddela henne korrekt starttid i ett mejl, så att löparna kan få diplom med de rättade resultaten. " Tror jag startade 16.30...vilket borde innebära en sluttid på ca 60 minu
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 16:46Min tid på extrabladet är nu rätt. Länge var inte starttiden avdragen, för mig var det 23 minuter.
Min tid på extrabladet är nu rätt. Länge var inte starttiden avdragen, för mig var det 23 minuter.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 16:46Det inte sant? Skall 30000 skriva in till Ekstrabladet och tala om sina tider. Arrangörerna borde komma ut med en offentlig ursäkt för att man inte hade koll på läget.
Det inte sant? Skall 30000 skriva in till Ekstrabladet och tala om sina tider. Arrangörerna borde komma ut med en offentlig ursäkt för att man inte hade koll på läget.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 17:00Min tid stämmer nu - kollade imorse innan jag stack till jobb och fick nästan hjärtsnörp när tiden var en kvart sämre än min egen klockade tid (#) .....började ifrågasätta allt från min klocka till löpkänslan.... nu är jag lugn igen.
Dåligt arrangemang ö
Min tid stämmer nu - kollade imorse innan jag stack till jobb och fick nästan hjärtsnörp när tiden var en kvart sämre än min egen klockade tid (#) .....började ifrågasätta allt från min klocka till löpkänslan.... nu är jag lugn igen.
Dåligt arrangemang ö
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 17:10Vi gnäller över tidtagningen (med all rätt), men jag inser nu hur nära det var att loppet blev avblåst, dvs att vi inta alls skulle fått springa på bron. De fick grönt ljus strax innan starten. Hade det blåst lite hårdare hade vi istället fått springa en
Vi gnäller över tidtagningen (med all rätt), men jag inser nu hur nära det var att loppet blev avblåst, dvs att vi inta alls skulle fått springa på bron. De fick grönt ljus strax innan starten. Hade det blåst lite hårdare hade vi istället fått springa en
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 17:15Och varför funkade inte SMS-tjänsten???
Fina pengar att håva in och sedan inte leverera 🙁
Och varför funkade inte SMS-tjänsten???
Fina pengar att håva in och sedan inte leverera 🙁
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 17:28Kräv pengar tillbaka, vet jag! Det är nog inte rimligt att kräva hela startavgiften tillbaka - ni vill väl inte driva arrangörsklubbarna i konkurs - men levererar man inte ens korrekt tid så måste det kosta! Och betalar man för SMS och inte får det ska ma
Kräv pengar tillbaka, vet jag! Det är nog inte rimligt att kräva hela startavgiften tillbaka - ni vill väl inte driva arrangörsklubbarna i konkurs - men levererar man inte ens korrekt tid så måste det kosta! Och betalar man för SMS och inte får det ska ma
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 17:42Jepp, rätt sluttid på ekstrabladet sidan nu. Skönt.
Mellantiden för 10 km verkar inte bli rätt (10k på 29 min kommer jag aldrig i mitt liv att klara oavsett medvind!), men jag bryr mig inte så mkt om det.
Skönt att det börjar reda upp sig!
Jepp, rätt sluttid på ekstrabladet sidan nu. Skönt.
Mellantiden för 10 km verkar inte bli rätt (10k på 29 min kommer jag aldrig i mitt liv att klara oavsett medvind!), men jag bryr mig inte så mkt om det.
Skönt att det börjar reda upp sig!
Quote from Bjarne Lewin on 13 June 2010, 17:56Jag är arg som ett bi! Jag sprang mitt över startmattorna men finns inte med i startlistan oberoende om jag söker på förnamn och efternamn, efternamn och förnamn, bara efternamn eller på startnummer. Namnen stavade på samma sätt som i startpmet, så klart
Jag är arg som ett bi! Jag sprang mitt över startmattorna men finns inte med i startlistan oberoende om jag söker på förnamn och efternamn, efternamn och förnamn, bara efternamn eller på startnummer. Namnen stavade på samma sätt som i startpmet, så klart