Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 11:37Att kräva tillbaka pengar skulle kursa de direkt. Att kräva rätt info i rätt tid samt att de springer halvmara borde vara ganska legitimt krav, eller 🙂
Att kräva tillbaka pengar skulle kursa de direkt. Att kräva rätt info i rätt tid samt att de springer halvmara borde vara ganska legitimt krav, eller 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 12:45Om inte jag får en korrekt sluttid inom ytterligare någon dag kommer jag definitivt att begära tillbaka hela eller delar av startavgiften. De har inte uppfyllt sin del av avtalet.
Om inte jag får en korrekt sluttid inom ytterligare någon dag kommer jag definitivt att begära tillbaka hela eller delar av startavgiften. De har inte uppfyllt sin del av avtalet.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 13:46Om de påstår att det är de som levererat tidtagningssystemet brustit i sitt åtagande. Då kan ju MAI och Sparta begära kostanaden för detta tillbaka av dem och då kan vi i sin tur begära tillbaka en del av vår startavgift, hela är orimlig.
Om de påstår att det är de som levererat tidtagningssystemet brustit i sitt åtagande. Då kan ju MAI och Sparta begära kostanaden för detta tillbaka av dem och då kan vi i sin tur begära tillbaka en del av vår startavgift, hela är orimlig.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 17:38Inte arrangörens dag idag.
2010-06-14, kl 16.59
Rensning av stränderna
Under Broloppet 2010 utsattes vi för extrema vindförhållanden. Det innebar att det från vätskekontrollen vid högbron beklagligen blåste ner förpackningar som nu börjat flyta i land ut
Inte arrangörens dag idag.
2010-06-14, kl 16.59
Rensning av stränderna
Under Broloppet 2010 utsattes vi för extrema vindförhållanden. Det innebar att det från vätskekontrollen vid högbron beklagligen blåste ner förpackningar som nu börjat flyta i land ut
Quote from Johan Björsell on 14 June 2010, 18:31" 30.000 deltog trods regn og blæst, men Sparta skønner, at der er gået kuk i cirka halvdelen af deltagernes tid. "
Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/loeb/article1362440.ece#ixzz0qqUb1gIl
Danskan är ett skönt språk 🙂
" 30.000 deltog trods regn og blæst, men Sparta skønner, at der er gået kuk i cirka halvdelen af deltagernes tid. "
Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/loeb/article1362440.ece#ixzz0qqUb1gIl
Danskan är ett skönt språk 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 19:21Årets citat Mikael...!?.KANONKUL.!?..å underbart för alla tjejer att det inte är ert "genusnamn" som skall benämnas varje gång då något går fel etc. etc....
"Det gick kuk i det hära...." får vi nog lära oss leva med i framtiden...hehehehehe...!?
Årets citat Mikael...!?.KANONKUL.!?..å underbart för alla tjejer att det inte är ert "genusnamn" som skall benämnas varje gång då något går fel etc. etc....
"Det gick kuk i det hära...." får vi nog lära oss leva med i framtiden...hehehehehe...!?
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 19:22Idag fick jag min tid korrigerad, den tiden jag mailade in attjag fick med klockan, -1 sek. Vet inte om de ville att det skulle se mer ut som om de kom det själva 😉
edit
Idag fick jag min tid korrigerad, den tiden jag mailade in attjag fick med klockan, -1 sek. Vet inte om de ville att det skulle se mer ut som om de kom det själva 😉
edit
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 19:33Det känns seriöst, nästan VM-status på det... MMS:ade du över en bild på tiden i klockan då eller? 😀
Det känns seriöst, nästan VM-status på det... MMS:ade du över en bild på tiden i klockan då eller? 😀
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 20:22Ha, ha...iofs hänvisade jag till en sida där jag lagt in passet med klockan under mitt eget namn så jag vet inte om de detaljstuderat och kommit fram till att jag stannat klockan 1 sek över mållinjen kanske?
Ha, ha...iofs hänvisade jag till en sida där jag lagt in passet med klockan under mitt eget namn så jag vet inte om de detaljstuderat och kommit fram till att jag stannat klockan 1 sek över mållinjen kanske?
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 20:44Skulle man få ett diplom från loppet?
Skulle man få ett diplom från loppet?