Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:29Nu har jag fått ändrat min tid till den jag själv klockade och mailade till dem. Jag kanske skulle mailat dem en ännu bättre tid så hade jag kanske vunnit 😉
Det finns så mycket att klaga över i detta arrangemang så jag orkar inte ens räkna upp det hela,
Nu har jag fått ändrat min tid till den jag själv klockade och mailade till dem. Jag kanske skulle mailat dem en ännu bättre tid så hade jag kanske vunnit 😉
Det finns så mycket att klaga över i detta arrangemang så jag orkar inte ens räkna upp det hela,
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:46Håller med. Vi fokuserar på det som var bra. Löpningen och publiken i Sverige. Var riktiga vykortsfärger på himmel och hav.
Lite synd att det inte var fler svenskar. Försökte prata med lite folk i uppförsbacken för att få tiden att gå fortare men det var
Håller med. Vi fokuserar på det som var bra. Löpningen och publiken i Sverige. Var riktiga vykortsfärger på himmel och hav.
Lite synd att det inte var fler svenskar. Försökte prata med lite folk i uppförsbacken för att få tiden att gå fortare men det var
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:48Robert, danska låter så 😉
Robert, danska låter så 😉
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:53Min fru, som stod lite efter målfållan och väntade på ett SMS som aldrig kom, noterade att det var väldigt många danskar som kom springande tillsammans, snackande, medan de flesta svenskar sprang ensamma.
- Är svenskar mera fokuserade på loppet och ski
Min fru, som stod lite efter målfållan och väntade på ett SMS som aldrig kom, noterade att det var väldigt många danskar som kom springande tillsammans, snackande, medan de flesta svenskar sprang ensamma.
- Är svenskar mera fokuserade på loppet och ski
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:00Tycker att det är väldigt varierande. Jag springer ofta och pratar med folk, men man får onda ögat många gånger. Annars så finns det många som uppskattar det bara de slipper prata själva, men jag brukar lösa det... (H) Sen när man kommer över 180 i puls s
Tycker att det är väldigt varierande. Jag springer ofta och pratar med folk, men man får onda ögat många gånger. Annars så finns det många som uppskattar det bara de slipper prata själva, men jag brukar lösa det... (H) Sen när man kommer över 180 i puls s
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:01Nyhet från år 2000, tradition med anor
Broloppstider på nätet - men inga placeringar
Den stora massan i Broloppet kommer inte att få någon placering.
Det beskedet gav på onsdagen tävlingsledningen för Broloppet. Samtidigt började man få ordning på resu
Nyhet från år 2000, tradition med anor
Broloppstider på nätet - men inga placeringar
Den stora massan i Broloppet kommer inte att få någon placering.
Det beskedet gav på onsdagen tävlingsledningen för Broloppet. Samtidigt började man få ordning på resu
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:18Men visst var det ganska många fler danskar som deltog i loppet än svenskar? Kan ju vara en anledning tänker jag.
Själv hade jag en syster med i loppet, men vi startade i olika startgrupper. Sprang således "ensam" med musik och ville koncentrera mig på m
Men visst var det ganska många fler danskar som deltog i loppet än svenskar? Kan ju vara en anledning tänker jag.
Själv hade jag en syster med i loppet, men vi startade i olika startgrupper. Sprang således "ensam" med musik och ville koncentrera mig på m
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:24De med musik i öronen på stora lopp fattar jag inte mig på. man missar ju hela upplevelsen ju...
De med musik i öronen på stora lopp fattar jag inte mig på. man missar ju hela upplevelsen ju...
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:26🙂
Man kan ta ur lurarna. Det gjorde jag i tunneln, på den svenska sidan och ibland på bron.
🙂
Man kan ta ur lurarna. Det gjorde jag i tunneln, på den svenska sidan och ibland på bron.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:29Håller med dig Robert
Håller med dig Robert