Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:32Tycker inte att jag missade någon upplevelse.
Tur att man får välja själv, va!
Tycker inte att jag missade någon upplevelse.
Tur att man får välja själv, va!
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:45Självklart så får man välja själv och jag säger inte vad som är rätt eller fel.
Jag sa till brorsdottern när snön försvann att nu börjar löpningen med frisk luft, underbara ljud i skogen och från havet med mera.
Hon tittade på mig som jag var spetälsk och
Självklart så får man välja själv och jag säger inte vad som är rätt eller fel.
Jag sa till brorsdottern när snön försvann att nu börjar löpningen med frisk luft, underbara ljud i skogen och från havet med mera.
Hon tittade på mig som jag var spetälsk och
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:55Är de någon som sprungit sen i lördags? Hur lång återhämtning ska man ha efter ett sånt här lopp? är de för tidigt att börja springa imon?
Är de någon som sprungit sen i lördags? Hur lång återhämtning ska man ha efter ett sånt här lopp? är de för tidigt att börja springa imon?
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:59Det beror nog på hur mycket man tog i...... 2 dagar efter Gbg-varvet sprang jag en mil. Denna gången måste jag vänta en dag till känner jag.
Det beror nog på hur mycket man tog i...... 2 dagar efter Gbg-varvet sprang jag en mil. Denna gången måste jag vänta en dag till känner jag.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 23:00Sprang en terräng mil idag. Kände mig pigg i benen...
Sprang en terräng mil idag. Kände mig pigg i benen...
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 23:14okej! jag kanske ta en runda imon för att få igång benen igen!
okej! jag kanske ta en runda imon för att få igång benen igen!
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 23:45Mitt namn finns inte alls i resultatlistan surt...springer aldrig med musik varken på träning eller tävling,tycker man borde missa lite av känslan då...redan dagen efter brukar jag springa en lagom runda i lungt tempo men i söndags så blev det HalvVättern
Mitt namn finns inte alls i resultatlistan surt...springer aldrig med musik varken på träning eller tävling,tycker man borde missa lite av känslan då...redan dagen efter brukar jag springa en lagom runda i lungt tempo men i söndags så blev det HalvVättern
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 08:33Jag springer alltid med musik och jag tycker att det förstärker känslan och gör det lättare att hålla rätt stegfrekvens. Brukar dock ha musiken relativt lågt för att höra eventuella cyklister.
"Jag sa till brorsdottern när snön försvann att nu börjar löp
Jag springer alltid med musik och jag tycker att det förstärker känslan och gör det lättare att hålla rätt stegfrekvens. Brukar dock ha musiken relativt lågt för att höra eventuella cyklister.
"Jag sa till brorsdottern när snön försvann att nu börjar löp
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 10:16Funderar på att anmäla mig till LL. Tangerade mitt pers på halvmara, och det trots att jag fortfarande var lite sliten efter min första mara, men medvinden gav rätt många sekunder.
Funderar på att anmäla mig till LL. Tangerade mitt pers på halvmara, och det trots att jag fortfarande var lite sliten efter min första mara, men medvinden gav rätt många sekunder.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 12:25Nu verkar de ha fått klart alla sluttider på extrabladet.dk
Men jag undrar just hur de fått fram denna siffra och om den är tillförlitlig.
Nu verkar de ha fått klart alla sluttider på extrabladet.dk
Men jag undrar just hur de fått fram denna siffra och om den är tillförlitlig.