Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har fått min tid justerad nu, en halvtimme kortare tid, ca 2:25 sprang jag in på.

@Jonas - har ju gjort det, men det hjälpte ju inte... Det har ju räknat ut min tid baserat på statistik och vilken fart de övriga haft!!!!

http://blogg.piggelina.se

@Anna, märkligt att de tror mer på statistik än utifrån uppgifter på mail. De där uträknade tiderna verkar ju inte stämma så värst bra. De måste ju på något sätt bygga på att man förväntats ha haft samma hastighet hela loppet, eller hur "gissar" dem?

Med det ofantliga antalet korrigeringar dom måste göra så är det väl kanske inte särskilt sannolikt att dom tittar på tiderna var för sig. Snarare så att de kastar in alla som behöver korrigeras i ett excelblad o lägger en formel för första mellantiden ba

En tid blir inte rätt för att man gissar. Om de försöker slinka undan sitt ansvar genom att _gissa_ tiden är det för jävla illa, men det verkar ju som att de desperat försöker rädda sitt skinn för att slippa återbetalningskraven.

Det korrekta om de nu in

@Anna, du springer ju med en garmin. Skicka dem din tcx-fil så kan de ju få veta EXAKT när du var på vilken punkt, dvs startstrecket och målstrecket 🙂

Helt oberoende av när du trycker på eller av klockan och vad deras klockor tror sig veta.

Dom verkar ha hittat min starttid nu och jag har fått en ny officiell tid som är en sekund snabbare än min tid på klockan - tjooohoooo nu leker livet igen!

Min tid är nu rättad till 02:09:34 från att ha varit 02:33:nånting. Enligt min klocka kom jag i mål 02:09:51. Spelar väl mindre roll, men nu vet jag inte vilken jag ska tro på...

Stämmer placeringen tror ni? Tycker 6518 låter väääääldigt positivt.

Är det någon som kommer ihåg tv-serien Macken? Med Galenskaparna & After Shave! Där försvann det en vit Opel! Det kanske är manusförfattarna till serien som tagit tiden på Broloppet?

De har fortfarande inte gjort om placeringarna, utan det är fortfarande helt uppåt väggarna.