Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är så djävla förbannad. Jag söker på mitt startnummer och får ingen träff. Jag så tre fotografer. Stannade till och sprang till och med tillbaka och ställde mig framför dom och ropade: "Se till att jag fastnar på bild, jag vill ha denna bild!" och höl

Första gången jag sökte på mitt nummer fungerade det inte. Det kan även vara problem att söka eftersom servern är överbelastad och det står även att fler bilder kommer efter hand. Hoppas du hittar din bild!

Hallå! Varför skulle fotograferingen fungera när inget annat har funkat?

Hittade mig själv i första försöket men inte i andra - de har nog lite problem med servern...

Finns på tre bilder med bron i bakgrunden. Brukar inte köpa bilder, men de här blev rätt häftiga (t+)

Som jag har fattat det kommer samtliga bilder ligga ute den 20:e. Ha lite tålamod till ni som inte hittar er bild.

Csaba - Ja, det tror jag också! Tycker fortfarande att det låter osannolikt...

Jag håller på att bläddra igenom allt. Denna bild är viktig för mig.

Stefan - Säkerligen bättre att vänta till den 20:e med bläddringen/sökningen. Annars riskerar du få bläddra igenom allt igen, ju 🙁

Tålamod är inte löparens kännetecken kanske 🙂 *bläddrar*

Edit: Vill lägga till att bilderna är ju bra! Kul alla verkar ha! Tycker de är bättre än Marathonfotos bilder från GV. (Även om jag inte hittat mer än en liiten på mig själv)

Stefan: Finns bild på dig nu.