Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 15:41Jag har fortfarande inte fått någon korrigerad tid(över 26 minuter fel). Eller de har korrigerat min 10km tid åt fel hel, från korrekta 56 minuter till 1:23. Har epostat men får bara något standardsvar tillbaka.
(t-)
Jag har fortfarande inte fått någon korrigerad tid(över 26 minuter fel). Eller de har korrigerat min 10km tid åt fel hel, från korrekta 56 minuter till 1:23. Har epostat men får bara något standardsvar tillbaka.
(t-)
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 19:55Äntligen har jag fått min tid åtgärdad. Fick mail från Neptron, inkl uppgift om mina mellantider - trevligt med bonus!
Äntligen har jag fått min tid åtgärdad. Fick mail från Neptron, inkl uppgift om mina mellantider - trevligt med bonus!
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 20:55Vilket skämt det här är. MAI och Sparta hävdar att de nu lyckats få fram rätt tider för de flesta tävlande. Det är ju en lögn. Vad de menar är att de har räknat lite och sedan gissat tider! Min tid är "rättad" men fortfarande fel.
Har arrangören ingen s
Vilket skämt det här är. MAI och Sparta hävdar att de nu lyckats få fram rätt tider för de flesta tävlande. Det är ju en lögn. Vad de menar är att de har räknat lite och sedan gissat tider! Min tid är "rättad" men fortfarande fel.
Har arrangören ingen s
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 14:49Håller med! Jag har nu fått "rättade" tider som skiljer 10 sek från min egen klocka som jag tryckte av _exakt_ på start- respektive mål-mattan. Inte mycket att tjafsa om kan tyckas, men när det handlar om interna klubbuppgörelser med sekundmarginal så...
Håller med! Jag har nu fått "rättade" tider som skiljer 10 sek från min egen klocka som jag tryckte av _exakt_ på start- respektive mål-mattan. Inte mycket att tjafsa om kan tyckas, men när det handlar om interna klubbuppgörelser med sekundmarginal så...
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 18:36Tricky: Tror du dom har fått ordning på placeringarna?
Min placering är nu ändrad till 4437... Kan väl inte stämma någonstans - jag sprang ju på över två timmar?!
Tricky: Tror du dom har fått ordning på placeringarna?
Min placering är nu ändrad till 4437... Kan väl inte stämma någonstans - jag sprang ju på över två timmar?!
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 19:00Malin - Jag tror att din placering gäller bland Damernas. Och inte gemensamma.
Malin - Jag tror att din placering gäller bland Damernas. Och inte gemensamma.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 19:09Endel bilder är utlagda.
http://malmotime.snapizzi.com/se/jobs/1519/show_photos
Endel bilder är utlagda.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 20:13Placeringarna stämmer nu, men fortfarande är det ju många tider som är fel har jag förstått, men eftersom de uppenbarligen inte har starttiderna på väääääldigt många löpare så är det ju rena gissningsleken de hållt på med för att få fram "rätt" tider. SKA
Placeringarna stämmer nu, men fortfarande är det ju många tider som är fel har jag förstått, men eftersom de uppenbarligen inte har starttiderna på väääääldigt många löpare så är det ju rena gissningsleken de hållt på med för att få fram "rätt" tider. SKA
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 20:21Och fortfarande tycker jag man saknar någon ursäkt för hela arrangemanget. Loppet var bra men det var fel arrangör.
Och fortfarande tycker jag man saknar någon ursäkt för hela arrangemanget. Loppet var bra men det var fel arrangör.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 21:02...å inte har man lyckats fastna på någon av malmotime.se-bilderna heller (åtminstone inte indexerat på startnummer). Synd, det hade varit ett kul minne.
Om någon råkar snubbla över en bild med killen som sprang utklägg till astronaut eller möjligen 02:
...å inte har man lyckats fastna på någon av malmotime.se-bilderna heller (åtminstone inte indexerat på startnummer). Synd, det hade varit ett kul minne.
Om någon råkar snubbla över en bild med killen som sprang utklägg till astronaut eller möjligen 02: