Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 20:24Det behövdes 35 Km löpning för att komma igång idag. Fick slita. Vi var 16 löpare vid 40 Km och 13 löpare vid 60 Km Slussen.
Nu ska bilder och text ut helst innan de nya avsnitten av Morden i Midsomer klockan 21.00 på SVT1.
Vad kul att alla trivdes, det g
Det behövdes 35 Km löpning för att komma igång idag. Fick slita. Vi var 16 löpare vid 40 Km och 13 löpare vid 60 Km Slussen.
Nu ska bilder och text ut helst innan de nya avsnitten av Morden i Midsomer klockan 21.00 på SVT1.
Vad kul att alla trivdes, det g
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 20:29Det var ju så kul, så jag kommer tillbaka! Hade tänkt att kanske kliva av vid Sollentuna, nu råkade det bli Slussen;) . Tack igen alla för en superupplevelse.
Det var ju så kul, så jag kommer tillbaka! Hade tänkt att kanske kliva av vid Sollentuna, nu råkade det bli Slussen;) . Tack igen alla för en superupplevelse.
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 20:57Stort tack till Peter o Ulla för arrangemanget. De extra depåerna va guld värda.
Stort tack till Bernt också som hade ett förnuftigt jämt tempo hela vägen samt det trevliga sällskapet under resan.
Stort tack till Peter o Ulla för arrangemanget. De extra depåerna va guld värda.
Stort tack till Bernt också som hade ett förnuftigt jämt tempo hela vägen samt det trevliga sällskapet under resan.
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 21:33Nu är jag duschad, matad och nedbäddad under dubbla duntäcken. Tack Ulla och Peter och övriga för det eminenta sällskapet.
Nu är jag duschad, matad och nedbäddad under dubbla duntäcken. Tack Ulla och Peter och övriga för det eminenta sällskapet.
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 21:48Bra jobbat allihopa. Själv fick jag kliva av i Sollentuna. Hade inte koll på vägen fram och ville inte att orienteringen skulle få allt fokus från löpningen och jag ville inte springa själv. Första gången jag bryter innan jag når ända fram, men nu var det
Bra jobbat allihopa. Själv fick jag kliva av i Sollentuna. Hade inte koll på vägen fram och ville inte att orienteringen skulle få allt fokus från löpningen och jag ville inte springa själv. Första gången jag bryter innan jag når ända fram, men nu var det
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 22:14Undrade just vart du tog vägen Marcus. Du hade kunnat vänta in oss i Sollentuna.
Undrade just vart du tog vägen Marcus. Du hade kunnat vänta in oss i Sollentuna.
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 22:25Tack alla kompisar som var med och förgyllde min dag idag!
Stort tack och en superstor guldstjärna till Peter och Ulla som förgyllde det nya året på det här viset med att arrangera det här!
(L) (L) (L)
Tack alla kompisar som var med och förgyllde min dag idag!
Stort tack och en superstor guldstjärna till Peter och Ulla som förgyllde det nya året på det här viset med att arrangera det här!
(L) (L) (L)
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 22:28Sant Micke, jag var nog lite för irrterad när jag väl var i Sollentuna för att kunna ta rationella beslut. var också osäker på var exakt i Sollentuna som den tänkta rastplatsen var. Jag kom på nu i efterhand att jag med min iphone kunde ha surfat in på Te
Sant Micke, jag var nog lite för irrterad när jag väl var i Sollentuna för att kunna ta rationella beslut. var också osäker på var exakt i Sollentuna som den tänkta rastplatsen var. Jag kom på nu i efterhand att jag med min iphone kunde ha surfat in på Te
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 23:55Maxat. Tack alla som deltog och hjälpte till. Blev att kasta in duken vid hässelby gård efter 45.4 km. Så mysigt hela dan. Gott mos. D
Maxat. Tack alla som deltog och hjälpte till. Blev att kasta in duken vid hässelby gård efter 45.4 km. Så mysigt hela dan. Gott mos. D
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 00:34Tack alla snälla, glada och trevliga löpare som hjälpte mig begå min Ultrapremiär, trots en strulig start! 🙂
Och ett speciellt tack till Peter och Ulla för organisation och support! (L) (L)
Tack alla snälla, glada och trevliga löpare som hjälpte mig begå min Ultrapremiär, trots en strulig start! 🙂
Och ett speciellt tack till Peter och Ulla för organisation och support! (L) (L)