Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Packad och klar. Nu är det bara lite välbehövlig sömn som fattas innan jag sätter mig på 07:10-tåget från Bålsta. Natti natti.

God morgon. mindre än 2 timmar till start.
Ett extra tack till min telefon, vars kalender påminde mig inatt om den stora dagen 🙂
Ingen nysnö under natten. -4 grader varmt. Plogat och fint i Sjöberg. Det blir en perfekt dag.

God morgon Peter och alla andra. Vi ses idag hoppas jag!

just idag verkar jag ha drabbats av iPhone-buggen som gör så larmet inte ringer, men vad gör det när man vaknar av sig själv? Dags att packa väskan!

@Maria: Det hände mig också!
:@
Nu hinner jag inte in till starten. Men eftersom jag bor i Sollentuna så får jag väl springa och möta er eller helt enkelt hoppa på här...

Tvärt om för mig. Jag vaknade i god tid och har lullat runt och gjort ingenting i ett par timmar. Nu inser jag att jag bara har 5 minuter kvar att leta rätt på alla grejer och packa ned dem i ryggan. Vi ses.

Iphonebuggen drabbades jag också av, men tur att jag hade en till klocka som ringde.

Iphonebuggen drabbades jag också av, men tur att jag hade en till klocka som ringde. SJ-tåget åkte ni 10 min försenat, är jag förvånad? Nåja marginaler finns

iPhone-buggen drabbade även mig. 🙁 Jag vaknade tio över åtta. Eftersom jag förberett all packning igår och alla kläder var framlagda kunde jag ändå lämna huset 08:27 och sitter nu på pendeln mot stan. Hoppas kunna haka på vid Naturhistoriska.

Tusen tack för sällskapet.

33km blev det för mig, till Max som planerat =)