Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 17:54Måste tyvärr hoppa över den här gången. 🙁 Hoppas att ni får en bra dag med härligt väder!
Måste tyvärr hoppa över den här gången. 🙁 Hoppas att ni får en bra dag med härligt väder!
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 17:58Suck! Det som såg ut att bli en kanondag underlagsmässigt har förvandlats till riktigt supermodd. Suck igen! Men jag hänger med till Sollentuna. (H:)
Suck! Det som såg ut att bli en kanondag underlagsmässigt har förvandlats till riktigt supermodd. Suck igen! Men jag hänger med till Sollentuna. (H:)
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 18:42Sådär, rutten uppladdad till min Forerunner 310xt. Hemskt strul med det där. Lyckades till slut att genom att använda www.bikeroutetoaster.com.
Sådär, rutten uppladdad till min Forerunner 310xt. Hemskt strul med det där. Lyckades till slut att genom att använda http://www.bikeroutetoaster.com.
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 18:45Jag måste tyvärr hoppa i år. Har en liten släkting på besök som ska hem imorgon och jag måste se till att hon kommper på tåget som hon ska. Fast min rygg hatar det här sliriga underlaget så det är väl lika bra kan jag tänka mig. En liten sväng, typ till S
Jag måste tyvärr hoppa i år. Har en liten släkting på besök som ska hem imorgon och jag måste se till att hon kommper på tåget som hon ska. Fast min rygg hatar det här sliriga underlaget så det är väl lika bra kan jag tänka mig. En liten sväng, typ till S
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 18:53Tråkigt Kristina. Tänkte vi kunde gnälla ihop! 🙂 Men vi får ta det till RR istället! När det nu blir.
Tråkigt Kristina. Tänkte vi kunde gnälla ihop! 🙂 Men vi får ta det till RR istället! När det nu blir.
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 19:02Absolut - på RR ses vi alla gånger! 🙂
Absolut - på RR ses vi alla gånger! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 21:12Packad och klar! God Natt!
Packad och klar! God Natt!
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 21:19Önskar er alla en fantastisk tur i morgon. Detta är en tur med mycket kärlek. Jag hade gärna varit med, men är i Skåne i år. Det var på årets sista långpass 2007 som jag blev ultrafrälst (även om jag inte kom längre än två mil den gången. Det var långt no
Önskar er alla en fantastisk tur i morgon. Detta är en tur med mycket kärlek. Jag hade gärna varit med, men är i Skåne i år. Det var på årets sista långpass 2007 som jag blev ultrafrälst (även om jag inte kom längre än två mil den gången. Det var långt no
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 22:00Hej
Är nu laddad och letar den sista utrustningen. Är mkt laddad för snömodd och friskluft. Buljong låter grymt smart som depåmat.
mvh d
Hej
Är nu laddad och letar den sista utrustningen. Är mkt laddad för snömodd och friskluft. Buljong låter grymt smart som depåmat.
mvh d
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 22:20Packar för fullt här. Trist att inte poster-flickan Kristina kan komma.
http://teamfakta.se/
Packar för fullt här. Trist att inte poster-flickan Kristina kan komma.
http://teamfakta.se/