Quote from Funbeat user on 31 December 2010, 18:15Låter skitkul.! Synd bara att Stockholm ligger på fel plats 😉
Låter skitkul.! Synd bara att Stockholm ligger på fel plats 😉
Quote from Funbeat user on 31 December 2010, 20:15Det ser ut att bli toppenväder.
http://www.yr.no/sted/Sverige/Stockholm/Stockholm/Vi har testat att ha pet-flaskor med varmvatten i en isolerad kartong. Efter 8 timmar är det fortfarande helt ok värme.
Tanken är att kunna ha varm grönsaksbuljong på båda
Det ser ut att bli toppenväder.
http://www.yr.no/sted/Sverige/Stockholm/Stockholm/
Vi har testat att ha pet-flaskor med varmvatten i en isolerad kartong. Efter 8 timmar är det fortfarande helt ok värme.
Tanken är att kunna ha varm grönsaksbuljong på båda
Quote from Funbeat user on 31 December 2010, 21:30Jag la in den på kalendern men är kvar i Mora. Imorgon har jag tänkte köra en solo 6mils pass i de fina dalaskogar.
Hade varit häftigt att träffa dig Björn. Jag läste din blogg varje dag när du var i USA
Jag la in den på kalendern men är kvar i Mora. Imorgon har jag tänkte köra en solo 6mils pass i de fina dalaskogar.
Hade varit häftigt att träffa dig Björn. Jag läste din blogg varje dag när du var i USA
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 14:21Har inspekterat delar av banan idag. Räkna med snömodd på en del ställen.
Det var perfekt väder idag med 0-gradigt och kramsnö.
Har laddat upp med mängder av gott till depåstoppen.
Har inspekterat delar av banan idag. Räkna med snömodd på en del ställen.
Det var perfekt väder idag med 0-gradigt och kramsnö.
Har laddat upp med mängder av gott till depåstoppen.
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 14:29Jag kommer med, men kommer troligen inte att springa så långt p.g.a en krånglande häl. Hoppas på att hänga med upp till Mörby åtminstone. Vi ses! (H:)
Jag kommer med, men kommer troligen inte att springa så långt p.g.a en krånglande häl. Hoppas på att hänga med upp till Mörby åtminstone. Vi ses! (H:)
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 14:35Jag hoppas det blir lite mer plogat och lite mer minus i morgon för det var väldigt slirigt att bara gå mellan garaget och huset idag.
Jag hoppas det blir lite mer plogat och lite mer minus i morgon för det var väldigt slirigt att bara gå mellan garaget och huset idag.
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 14:40Ja just snöröjningen verkar vara den okända faktorn X för i morgon.
Ses på Slussen!
Ja just snöröjningen verkar vara den okända faktorn X för i morgon.
Ses på Slussen!
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 14:41Netto sålde halkbroddar för 49:- i veckan.
Netto sålde halkbroddar för 49:- i veckan.
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 15:21Ser fram emot morgondagen, jag springer med till Max Barkarby 🙂
Ser fram emot morgondagen, jag springer med till Max Barkarby 🙂
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 16:03ser fram mot detta! Hänger med en liten bit, men inte hela.
ser fram mot detta! Hänger med en liten bit, men inte hela.