Quote from Funbeat user on 26 December 2010, 11:43Jag råkade bli den 50:e anmälde löparen till detta pass. Ultra har blivit riktigt populärt. Ska bli spännande och se hur många som dyker upp.
Jag råkade bli den 50:e anmälde löparen till detta pass. Ultra har blivit riktigt populärt. Ska bli spännande och se hur många som dyker upp.
Quote from Funbeat user on 27 December 2010, 08:33Klart att jag kommer på söndag! Det blir skoj att träffa er alla, nya och gamla ultralöpare!
(L)
Klart att jag kommer på söndag! Det blir skoj att träffa er alla, nya och gamla ultralöpare!
(L)
Quote from Funbeat user on 27 December 2010, 15:20Det kommer nog att bli min första vinterultra. Ett utmärkt tillfälle att få en bra (löp)start på året!
Det kommer nog att bli min första vinterultra. Ett utmärkt tillfälle att få en bra (löp)start på året!
Quote from Funbeat user on 27 December 2010, 15:23Jaha, så dök ett stort svart jobbmoln upp den 2:a januari. :@ Blir att tänka till för att lösa det.
Jaha, så dök ett stort svart jobbmoln upp den 2:a januari. :@ Blir att tänka till för att lösa det.
Quote from Funbeat user on 27 December 2010, 16:33Anmäler härmed mitt intresse. Var med förra gången och tyckte det var kanontrevligt. Då sprang jag mitt första ultrapass någonsin. Får se om jag orkar hänga med hela vägen den här gången också. Vi ses! 🙂
Anmäler härmed mitt intresse. Var med förra gången och tyckte det var kanontrevligt. Då sprang jag mitt första ultrapass någonsin. Får se om jag orkar hänga med hela vägen den här gången också. Vi ses! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 December 2010, 19:07Glöm inte att gå in på http://www.teamfakta.se/ och kolla läget. Blir det för kallt ställs det in. Mer information finns på Peters hemsida (länken ovan).
Glöm inte att gå in på http://www.teamfakta.se/ och kolla läget. Blir det för kallt ställs det in. Mer information finns på Peters hemsida (länken ovan).
Quote from Funbeat user on 27 December 2010, 19:12Heja Helenorna och alla andra 🙂
Jag måste revidera min utlovade fart. Jag kommer att hålla ca 6.15-tempo. Gäller där det är fast underlag. Där det är moddigt, djup snö eller brant uppförs springer jag långsammare.
Ha ett gott slut (t+)
Bernt 🙂
Heja Helenorna och alla andra 🙂
Jag måste revidera min utlovade fart. Jag kommer att hålla ca 6.15-tempo. Gäller där det är fast underlag. Där det är moddigt, djup snö eller brant uppförs springer jag långsammare.
Ha ett gott slut (t+)
Bernt 🙂
Quote from Funbeat user on 27 December 2010, 21:40Har uppdaterat hemsidan vad som gäller vid kyla. Läs så du är förberedd.
Just nu är det en grupp (7.30 min/km). Ingen annan har hörts utav att leda någon snabbare grupp. Kanske löser det sig naturligt på plats.Beslut om kylan tas den 1 januari efter att
Har uppdaterat hemsidan vad som gäller vid kyla. Läs så du är förberedd.
Just nu är det en grupp (7.30 min/km). Ingen annan har hörts utav att leda någon snabbare grupp. Kanske löser det sig naturligt på plats.
Beslut om kylan tas den 1 januari efter att
Quote from Funbeat user on 27 December 2010, 23:26Jag räknar med att komma.
Jag räknar med att komma.
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 11:36jag hänger med i sista gruppen!
jag hänger med i sista gruppen!