Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:22och härmed får jag avanmäla mig pga motorhaveri. Inte jag som havererat utan en tråkig, gammal Audi som numera har en lös kolvbult och låter som när man slår två matskedar mot varandra när man startar den. Därmed kommer jag inte ifrån Skåne som jag hade b
och härmed får jag avanmäla mig pga motorhaveri. Inte jag som havererat utan en tråkig, gammal Audi som numera har en lös kolvbult och låter som när man slår två matskedar mot varandra när man startar den. Därmed kommer jag inte ifrån Skåne som jag hade b
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:31Du har förmånen att vara kvar i soliga södern.
Du har förmånen att vara kvar i soliga södern.
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:31Springa hit kanske?
Springa hit kanske?
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:48Maxa upp ljudet på bilstereon så hörs inte det där skramlet.
Maxa upp ljudet på bilstereon så hörs inte det där skramlet.
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 20:36Nu har jag lagt tillbaka mig. Det löste sig med jobbet eller det var lite utebliven information. 🙂
Nu har jag lagt tillbaka mig. Det löste sig med jobbet eller det var lite utebliven information. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 07:47Team Wilk (Khedron & Åsa) kommer. Långsamt och långt låter bra!
Team Wilk (Khedron & Åsa) kommer. Långsamt och långt låter bra!
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 20:22Jag kommer också. Blir andra gången för mig och springer nu kanske med vagnen jag knuffade över Amerika.
Jag kommer också. Blir andra gången för mig och springer nu kanske med vagnen jag knuffade över Amerika.
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 20:22Jag kommer också. Blir andra gången för mig och springer nu kanske med vagnen jag knuffade över Amerika.
Jag kommer också. Blir andra gången för mig och springer nu kanske med vagnen jag knuffade över Amerika.
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 21:51Låter skitkul! synd bara att man bor i Falun.
Låter skitkul! synd bara att man bor i Falun.
Quote from Funbeat user on 31 December 2010, 17:51Låter skitkul.! Synd bara att man bor i Månkarbo.
Låter skitkul.! Synd bara att man bor i Månkarbo.