Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

jag avslutade efter 25k, vilket kändes som ett väldigt vuxet och moget beslut med tanke på att det inte bara var årets första långpass, utan också ett av mina längsta pass på länge! =) Jag hade grymt trevligt i sista gruppen och fick träffa en hel del nya

Också jag hade lika trevligt som vanligt och för mig blev det det bästa Årets första/sista. Kroppen höll så jag hängde med till Max istället för att avbryta i Sollentuna. Kände mig helt ok men man ska sluta när det är som roligast. (H:) Och Peter o Ulla f

Se där Helena, du klarade dig bättre utan mig! 😀 Jag tyckte det kändes så surt att missa detta så jag var tvungen att fixa ett eget litet "happening" i form av "Kristinas Hamsterband Half Marathon". Jag vann (antalet deltagare är dock min egen lilla heml

Nja, vi saknade dig. Och det hade gått minst lika bra med dig i gänget. 🙂 Grattis till vinsten!

Skönt att höra - det värmer! 🙂

Och tack!

Thanks to the runners who showed me round today, right from the start I did not think I would make it the whole way, but managed to get home in 7:28.

Great Run 🙂

Thanks also for the food and drink on the way round

Ett så himla trevligt arrangemang, tackar för den lilla sträckan jag klarade av att hänga med. Fick löparknäkänning redan i början så det var lika bra att bryta efter 5km. Ser ut som ni fick en fantastisk dag! (H:)

Tack Peter och Ulla!!
Jättetrevligt!!
Vi var som mest 15.
Det gick väldigt bra bara Urban hängde med ända till Slussen 😉
Kul att höra om allas planer för 2011 🙂

Ha ett bra 2011 (t+)
Bernt

Jag sprang hela sträckan och nådde Slussen c,a 16.45. Med avdrag för matrasterna blev det ganska exakt 7 timmars löpning. Inte så snabbt för ett 60 km pass, men underlaget var inte så lättlöpt. Det var trevligt som vanligt. Stort tack för trevligt sällska

Snabbt springer man väl på tävling och inte på träning (H)