Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 11:10Lars - jädrar! Nej, där får man inga schyssta vibbar direkt…
Lars - jädrar! Nej, där får man inga schyssta vibbar direkt…
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 11:35Känns lite.... arisk.
Känns lite.... arisk.
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 13:03En ny slogan kanske, "Berlin Marathon - Kraft durch Freude".
En ny slogan kanske, "Berlin Marathon - Kraft durch Freude".
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 13:59haha, Tomas, det ser ut som att du tar simtag samtidigt som du springer. Stylish men onödigt 😀
haha, Tomas, det ser ut som att du tar simtag samtidigt som du springer. Stylish men onödigt 😀
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 14:44Bruden i mitten springer ju med passgång.
Bruden i mitten springer ju med passgång.
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 15:47@Lars, Precis. Känns som att den är från 1933. (t-)
@Håkan, Exakt: jag övade nog på något simsätt.:-)
@Lars, Precis. Känns som att den är från 1933. (t-)
@Håkan, Exakt: jag övade nog på något simsätt.:-)
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 16:14Med risk för att uppfattas som sur tycker jag det är många tråkiga och osmakliga kommentarer.
Jag ser en massa människor som springer varav två ser ut att vara lite mer vältränade, en man och en kvinna. Hur skulle broschyren sett ut för att passa er?
Med risk för att uppfattas som sur tycker jag det är många tråkiga och osmakliga kommentarer.
Jag ser en massa människor som springer varav två ser ut att vara lite mer vältränade, en man och en kvinna. Hur skulle broschyren sett ut för att passa er?
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 16:33Mattias P - det är nog inte så allvarligt menat, men det kanske säger något om estetiken när vi verkar vara flera som får lite konstiga associationer av bilden?
När jag jämför med dessa bilder så får jag lite av en liknande känsla, dessvärre:
BILD:http:/
Mattias P - det är nog inte så allvarligt menat, men det kanske säger något om estetiken när vi verkar vara flera som får lite konstiga associationer av bilden?
När jag jämför med dessa bilder så får jag lite av en liknande känsla, dessvärre:
BILD:http:/
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 17:23@Joakim
Den översta och understa affischen är - tagna ur sitt sammanhang - inget jag reflekterar över. En atlet som får en lagerkrans och en atlet som förflyttar den olympiska elden.
Affischen i mitten förstår jag inte, det ser ut att vara på franska.
@Joakim
Den översta och understa affischen är - tagna ur sitt sammanhang - inget jag reflekterar över. En atlet som får en lagerkrans och en atlet som förflyttar den olympiska elden.
Affischen i mitten förstår jag inte, det ser ut att vara på franska.
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 18:12För mig ser bilderna på de gamla affischerna lika mycket ut som omslagen till gamla Wahlströms ungdomsböcker, det är helt enkelt vanlig illustratörsstil från 30-talet och ett tag framåt. Man ser samma stil på stalinistiska propagandaaffischer och väldigt
För mig ser bilderna på de gamla affischerna lika mycket ut som omslagen till gamla Wahlströms ungdomsböcker, det är helt enkelt vanlig illustratörsstil från 30-talet och ett tag framåt. Man ser samma stil på stalinistiska propagandaaffischer och väldigt