Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 19:12snääääälla sebastian?
snääääälla sebastian?
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 19:28Hörrni, dirty girls (F-L och PtP) - ni får väl köra nätstrumpor själva! I stil med tjurruset, då 🙂
Hörrni, dirty girls (F-L och PtP) - ni får väl köra nätstrumpor själva! I stil med tjurruset, då 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 19:42För min del är det helt ok om ni flickor springer i kjol.. 😉
För min del är det helt ok om ni flickor springer i kjol.. 😉
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 20:02Nätstrumpor den 28/12? Nja, isf utanpå mina tajts...
Nätstrumpor den 28/12? Nja, isf utanpå mina tajts...
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 20:06Tips till Sebastian; "Tutus for Men"
BILD:http://www.mollygood.com/wp/docs/2008/01/tutu.jpgDen är "du" (t+)
Tips till Sebastian; "Tutus for Men"
BILD:http://www.mollygood.com/wp/docs/2008/01/tutu.jpg
Den är "du" (t+)
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 20:12Ha-ha, vilken liten "pudding" 😉
Sebastian: Har du ingen vinterpäls???? 😉
Ha-ha, vilken liten "pudding" 😉
Sebastian: Har du ingen vinterpäls???? 😉
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 20:17För att navigera bara en smula närmare On-topic, har nån erfarenhet av att springa med skumpa/champagne i ryggan? Jag tänker nu en oöppnad glasflaska såklart. Det är ju snubblande när nyår, så jag tänkte... 🙂
För att navigera bara en smula närmare On-topic, har nån erfarenhet av att springa med skumpa/champagne i ryggan? Jag tänker nu en oöppnad glasflaska såklart. Det är ju snubblande när nyår, så jag tänkte... 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 20:30Kan du inte gömma flaskan vid målet? Kall och fin sen. 🙂
Kan du inte gömma flaskan vid målet? Kall och fin sen. 🙂
Quote from ellen olsson on 11 November 2008, 20:56Springa med Champagne låter som en extremt dålig idé. Muta en Champagnevakt istället. Det borde väl vara lätt att hitta?
Springa med Champagne låter som en extremt dålig idé. Muta en Champagnevakt istället. Det borde väl vara lätt att hitta?
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 20:57Restaurang Gondolen har säkert skumpa. Då räcker det att du packar ned en liten påse med slips och VISA-kort. 🙂
Restaurang Gondolen har säkert skumpa. Då räcker det att du packar ned en liten påse med slips och VISA-kort. 🙂