Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 07:36Gör en recon av banan idag. Sträckan Sjöberg till Sollentuna
centrum, Akalla, Barkarby, Jakobsberg, Viksjö, Riddersviks gårdsväg till
Brommaplan ska undersökas närmare till fots. Den här delen av banan är 35 Km.Jag har upptäckt Podradio (alla redan) 🙂
Gör en recon av banan idag. Sträckan Sjöberg till Sollentuna
centrum, Akalla, Barkarby, Jakobsberg, Viksjö, Riddersviks gårdsväg till
Brommaplan ska undersökas närmare till fots. Den här delen av banan är 35 Km.
Jag har upptäckt Podradio (alla redan) 🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 18:12SR P1 har en "shitload" med bra program.
iTunes Store formligen väller över bräddarna med svenska podcasts. Bra!
SR P1 har en "shitload" med bra program.
iTunes Store formligen väller över bräddarna med svenska podcasts. Bra!
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 09:23Såg att vi är nästan 40 stycken som har planer på att hänga med. Helt otroligt! 😀
Snart får vi begära mc-poliseskort ut ur stan! 😀
Såg att vi är nästan 40 stycken som har planer på att hänga med. Helt otroligt! 😀
Snart får vi begära mc-poliseskort ut ur stan! 😀
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 13:14idag när jag sprang i ursvik (extrem) kände jag att jag lyssnade väldigt mkt på ullas röst i mitt huvud.
genomföra lopp. g e n o m f ö r a....
det är nog det jag kommer att göra.
inte springa hela tiden;)
och jag är glad att det är lite lera och mycket as
idag när jag sprang i ursvik (extrem) kände jag att jag lyssnade väldigt mkt på ullas röst i mitt huvud.
genomföra lopp. g e n o m f ö r a....
det är nog det jag kommer att göra.
inte springa hela tiden;)
och jag är glad att det är lite lera och mycket as
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 13:31Du sprang Ursvik IDAG? Plus 2 grader, spöregn och blåst? Det är starkt.
Du sprang Ursvik IDAG? Plus 2 grader, spöregn och blåst? Det är starkt.
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 13:39regnet kom på slutet...
och det är inte regn bara, det är kall skitsnö i.
regnet kom på slutet...
och det är inte regn bara, det är kall skitsnö i.
Quote from Elias Engqvist on 18 November 2008, 13:50Det var inte bättre väder på djurgårn 🙂
Det var inte bättre väder på djurgårn 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 14:33Det är bara hjärnspöken.
du känner dig urstark när du klarat det, Peter!
Det är bara hjärnspöken.
du känner dig urstark när du klarat det, Peter!
Quote from Funbeat user on 30 November 2008, 18:12För folk som irrar runt i Ursvik och tycker om extremspåret så kan denna tävling http://ursvikultra.stockholmmultisport.se/ vara någonting att tänka på. Själv kom jag bara runt 2 varv förra året 🙁
Btw så kommer jag på sista långpasset för i år.
För folk som irrar runt i Ursvik och tycker om extremspåret så kan denna tävling http://ursvikultra.stockholmmultisport.se/ vara någonting att tänka på. Själv kom jag bara runt 2 varv förra året 🙁
Btw så kommer jag på sista långpasset för i år.
Quote from Funbeat user on 30 November 2008, 20:10Fredrik: Toppen att du vill vara med.
Jag har inte ens vågat starta än i Ursvik Ultra. 🙂Har sprungit 31 Km av banan idag och fick då en del ny data. Har uppdaterat kartan. Speciellt mellan jakobsberg och Lövstavägen är det nya stigar.
Just nu är bana
Fredrik: Toppen att du vill vara med.
Jag har inte ens vågat starta än i Ursvik Ultra. 🙂
Har sprungit 31 Km av banan idag och fick då en del ny data. Har uppdaterat kartan. Speciellt mellan jakobsberg och Lövstavägen är det nya stigar.
Just nu är bana