Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 21:07Ett annat alternativ är att övertala Lallerstedt att haka på, han får springa med om han sponsrar skumpa. 🙂
Ett annat alternativ är att övertala Lallerstedt att haka på, han får springa med om han sponsrar skumpa. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 22:11Champagne! - Hur länge hade du tänkt vara ute och irra Peter N?
Annars kan jag väl tänka mig att Pommery Pops miniflaskor passar i vätskebältet.
Champagne! - Hur länge hade du tänkt vara ute och irra Peter N?
Annars kan jag väl tänka mig att Pommery Pops miniflaskor passar i vätskebältet.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 11:21fnissar glatt åt peter...
det är alltså därför du ska skippa tsm den dan?
för oss
och skumpa?edit:
det låter lättare med visa och slips;)
jag väntar glatt utanför på dig.
om du inte bjuder förståss.
fnissar glatt åt peter...
det är alltså därför du ska skippa tsm den dan?
för oss
och skumpa?
edit:
det låter lättare med visa och slips;)
jag väntar glatt utanför på dig.
om du inte bjuder förståss.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 16:03Peter Lembke:
För en som inte tycker om asfalt hur stor del av sträckan går på asfalt?
Peter Lembke:
För en som inte tycker om asfalt hur stor del av sträckan går på asfalt?
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 19:51Möjligen springer vi 150 meter över en gräsplätt i Hässelby, resten är asfalt.
Men det är också en liten chans att det blir packsnö och is. (t+)
Möjligen springer vi 150 meter över en gräsplätt i Hässelby, resten är asfalt.
Men det är också en liten chans att det blir packsnö och is. (t+)
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 19:53Det finns en kille i USA som springer alla sina lopp i rosa tyllkjol och har ett trollspö i handen. Har för mig att hans bästa tid är strax över 2:40. Många är de som inte gillat att bli passerade av honom.
Det finns en kille i USA som springer alla sina lopp i rosa tyllkjol och har ett trollspö i handen. Har för mig att hans bästa tid är strax över 2:40. Många är de som inte gillat att bli passerade av honom.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 20:03Förstår att det måste känts kymigt. Himla synd att vi tjejer inte fick springa samtidigt som killarna på Tjurruset. Hade varit så himla käckt att gasa om någon "macho-man" där iklädd klänning och handväska. 😀
Förstår att det måste känts kymigt. Himla synd att vi tjejer inte fick springa samtidigt som killarna på Tjurruset. Hade varit så himla käckt att gasa om någon "macho-man" där iklädd klänning och handväska. 😀
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 16:50Yessss, jag hänger på! 🙂
Yessss, jag hänger på! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 21:00Toppen Liselott!! jag har komletterat texten hur man gör för att springa 60 Km. Såg att Magnus undrade om det. 🙂
Toppen Liselott!! jag har komletterat texten hur man gör för att springa 60 Km. Såg att Magnus undrade om det. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 21:35Fler som tjuvläste hennes blogg ser jag, skratt.
Fler som tjuvläste hennes blogg ser jag, skratt.