Quote from Guest on 27 July 2009, 04:57Så, vad har ni andra lyckats med nu när sommaren har tagit sig halvvägs?
Själv bjuder jag på denna:
Var nyss ute och sprang ett sent långpass (hade regnat hela dagen), efter nya stigar, och allt var frid och fröjd förutom en sak. Det förbannade vätskebä
Så, vad har ni andra lyckats med nu när sommaren har tagit sig halvvägs?
Själv bjuder jag på denna:
Var nyss ute och sprang ett sent långpass (hade regnat hela dagen), efter nya stigar, och allt var frid och fröjd förutom en sak. Det förbannade vätskebä
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 05:07Fick mig ett gott skratt när jag läste din historia, jag har dessvärre ingen liknande händelse jag kan bjuda på för tillfället.
Fick mig ett gott skratt när jag läste din historia, jag har dessvärre ingen liknande händelse jag kan bjuda på för tillfället.
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 07:14Yay, Micke, go wild!! 😀
Yay, Micke, go wild!! 😀
Quote from Elias Engqvist on 27 July 2009, 07:40Man ska inte skräpa ner! Du fick ditt straff direkt!
Man ska inte skräpa ner! Du fick ditt straff direkt!
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 08:38Kul story! Jag kan se framför mig hur jag själv skulle reagera när nycklarna dök upp som en blid framför ögonen och bältet ff hänger kvar i luften.
Kul story! Jag kan se framför mig hur jag själv skulle reagera när nycklarna dök upp som en blid framför ögonen och bältet ff hänger kvar i luften.
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 08:58He-he... Påminner om Sällskapresan 1 när den koleriske Gösta hivar golfbagen i vattenhindret. För att 20 sekunder senare vada ut för att fiska upp nycklarna. Inte ett ljud yttras.
He-he... Påminner om Sällskapresan 1 när den koleriske Gösta hivar golfbagen i vattenhindret. För att 20 sekunder senare vada ut för att fiska upp nycklarna. Inte ett ljud yttras.
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 09:05Ha ha! Den blir svår att slå...
Har tyvärr inget att bjuda på, sommarens pass har gått utan missöden hittills.
Ha ha! Den blir svår att slå...
Har tyvärr inget att bjuda på, sommarens pass har gått utan missöden hittills.
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 10:02hahahahahaaaa, det där hade man velat se, skadeglädjen är den enda sanna glädjen 😀
Funderar stenhårt ... men nä, kommer inte på nått just nu ... Tror att årets Tabbe-utmärkelse är din 😀
(t+)
EDIT: nä, årets Stavfel får det ju bli om man ska haka på P
hahahahahaaaa, det där hade man velat se, skadeglädjen är den enda sanna glädjen 😀
Funderar stenhårt ... men nä, kommer inte på nått just nu ... Tror att årets Tabbe-utmärkelse är din 😀
(t+)
EDIT: nä, årets Stavfel får det ju bli om man ska haka på P
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 10:06Trodde att liknade händelser bara utspelade sig på film...men icke.
Underbart att läsa.
Trodde att liknade händelser bara utspelade sig på film...men icke.
Underbart att läsa.
Quote from Elias Engqvist on 27 July 2009, 13:25Jag har faktiskt gjort en liknande grej.
Vi hade köpt nytt hus och efter första helgen där (vi hade inte flyttat in än) så skulle vi åka hem igen. Alla andra satt i bilen o väntade - jag skulle gömma (enda) nyckeln på nåt bra ställe. Bredvid huset fanns
Jag har faktiskt gjort en liknande grej.
Vi hade köpt nytt hus och efter första helgen där (vi hade inte flyttat in än) så skulle vi åka hem igen. Alla andra satt i bilen o väntade - jag skulle gömma (enda) nyckeln på nåt bra ställe. Bredvid huset fanns