Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 15:33Min favorittabbe gjorde jag i maj 2005 på Ekerö i Stockholm. (Grattis om du såg den!)
Jag var väldigt stressad och skulle ut och köra lite landsvägscykling.
Drar snabbt på mig alla prylar och kläder och hoppar upp på cykeln.
Drar i väg några mil. Märker a
Min favorittabbe gjorde jag i maj 2005 på Ekerö i Stockholm. (Grattis om du såg den!)
Jag var väldigt stressad och skulle ut och köra lite landsvägscykling.
Drar snabbt på mig alla prylar och kläder och hoppar upp på cykeln.
Drar i väg några mil. Märker a
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 22:22Gjorde en riktig klassiker för inte så länge sedan. Jag hade träningscyklat med min nya cykel och skulle möta upp min syster på vägen hem för att hämta en sak hon hade till mig. Hon befann sig då på en minigolfbana tillsammans med sin familj och mååånga a
Gjorde en riktig klassiker för inte så länge sedan. Jag hade träningscyklat med min nya cykel och skulle möta upp min syster på vägen hem för att hämta en sak hon hade till mig. Hon befann sig då på en minigolfbana tillsammans med sin familj och mååånga a
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 17:07Underbart!
Underbart!
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 18:38Inte i år men ändå. Jag hade organiserat en liten trelagsturnering i fotboll men människor, folk och bekanta. Med tillhörande grillning naturligtvis. Pappa skulle följa med. Hade fyllt bilen med allt som skulle med. Pappa parkerade sin splitter nya bil (c
Inte i år men ändå. Jag hade organiserat en liten trelagsturnering i fotboll men människor, folk och bekanta. Med tillhörande grillning naturligtvis. Pappa skulle följa med. Hade fyllt bilen med allt som skulle med. Pappa parkerade sin splitter nya bil (c
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 18:41Den handlade om bandet mellan far och son.
Den handlade om bandet mellan far och son.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 20:55Pua Susse postar jag i denna tråd åxå, platsar nog här
Ibland är inte hjärnan helt påkopplad. Skyndade mig i morse att packa ihop träningskläder för att kunna åka lite rullskidor efter jobbet. Skyndade mig från jobbet, upp på hotellet byta om och transpo
Pua Susse postar jag i denna tråd åxå, platsar nog här
Ibland är inte hjärnan helt påkopplad. Skyndade mig i morse att packa ihop träningskläder för att kunna åka lite rullskidor efter jobbet. Skyndade mig från jobbet, upp på hotellet byta om och transpo
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 20:58Välkommen M Nilsson. Dags att byta bindning på skidorna då! Spd kanske skulle passa? Hihi...
Välkommen M Nilsson. Dags att byta bindning på skidorna då! Spd kanske skulle passa? Hihi...
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 10:45Jag behövde två vurpor för att lära mig hur SPD funkar.
Första gången jag smakade asfalt var under första testrundan med nya cykeln i våras. Kom fram till en T-korsning, hela tiden fullständigt medveten om att jag sitter fast. Ska släppa förbi en bil inn
Jag behövde två vurpor för att lära mig hur SPD funkar.
Första gången jag smakade asfalt var under första testrundan med nya cykeln i våras. Kom fram till en T-korsning, hela tiden fullständigt medveten om att jag sitter fast. Ska släppa förbi en bil inn
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 11:03Ha ha! En sådan får det bli nästa cykeltur 🙂
Ha ha! En sådan får det bli nästa cykeltur 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 11:07Tja, när det diskuteras tabbar så kan jag väl "bjuda" på en till...
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=28710
Tja, när det diskuteras tabbar så kan jag väl "bjuda" på en till...