Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 22:21Hur långt är ett snöre?
Hur långt är ett snöre?
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 22:43Det är bättre att backa in i en taxi. Det har jag gjort. (H)
Det är bättre att backa in i en taxi. Det har jag gjort. (H)
Quote from Fredrik Närenfors on 3 August 2009, 22:45"Hur långt är ett snöre? "
Det vet jag, för jag håller just ett i handen. Men jag säger inget (H)
"Hur långt är ett snöre? "
Det vet jag, för jag håller just ett i handen. Men jag säger inget (H)
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 01:21Mitt snöre är längre än ditt.... (H)
Mitt snöre är längre än ditt.... (H)
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 01:33Christer det hjälper inte med takräcke. Jag har en klubbkompis som körde in i garaget med cykeln på taket
Christer det hjälper inte med takräcke. Jag har en klubbkompis som körde in i garaget med cykeln på taket
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 20:46på tal om takräcke å cyklar så såg ja en rolig snubbe för en två veckor sedan. han skulle åka med två cyklar å saknade riktigt takcykelställ men han hade vanligt takräcke så han hade då satt fast en spark på taket för att sedan surra fast cyklarna i den.
på tal om takräcke å cyklar så såg ja en rolig snubbe för en två veckor sedan. han skulle åka med två cyklar å saknade riktigt takcykelställ men han hade vanligt takräcke så han hade då satt fast en spark på taket för att sedan surra fast cyklarna i den.
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 22:14Vissa ekipage kör man om så fort som man kan....
Vissa ekipage kör man om så fort som man kan....
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 22:30BILD:http://discovolonte.typepad.com/discovolonte/funny-transport-2034.jpg
BILD:http://discovolonte.typepad.com/discovolonte/funny-transport-2034.jpg
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 22:34Är det en veganbil a´la Flinta?
Är det en veganbil a´la Flinta?
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 14:34Bananerna närmast kylaren är färdiga att äta när man kommer fram.
Bananerna närmast kylaren är färdiga att äta när man kommer fram.