Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÅrets tabbe...
You need to log in to create posts and topics.

Kor är spännande. Jag joggar ibland på kanalbanken vid Göta Kanal ute på den platta Östgötaslätten. För ett par år sen stod ett par kor på gång-och cykelstigen, utanför sin hage där resten av flocken betade. Hagen var inhägnad med två taggtrådar, i knähöj

Blinkande LED lampor till teknisk apparatur kan också få en att utöva våld dess apparatur...

Tills nu har jag slitit sönder ett par hörlurar med en enormt irriterande blinkande blå ledlampa.

Sen har jag placerat klibb ovanpå en ledlampa på min dator som

...men pillren funkar bra f.ö.?

Det här är ingen tabbe och det är inte träningsrelaterat, men jag kände mig lite...korkad efteråt.

Det hände för en vecka sedan så det är knappast preskriberat heller.

Så här: Min kompis E (eller hennes man, snarare) har en väldigt gammal och fin Peuge

😀

Ingmari: hahahaha, sånt är ju obetalbart! Många av de andra historierna var också riktigt bra.

Historien med golfbagen i Sällskapsresan tycker jag är ännu roligare pga att den är tagen ur verkligheten. Undrar om han som gjorde just den tabben sett filmen och fattat att de kopierat hans misstag?

En annan tabbe var ett gäng som var i Australien. När

Den filmen har jag sett - en riktig kalkonfilm...

http://www.snopes.com/critters/malice/kangaroo.asp
Känguruskrönan har sitt ursprung redan 1902 enligt Snopes.

Jag tror minsann att jag gjorde årets tabbe NYSS jag.. 🙁

Cyklade (!) för att hämta hem min bil från min bilmek (en sträcka på 19.6km) och sen hängde jag cykeln på för sådant avsedd cykelhängare man sätter på dragkroken. Surrade fast den ordentligt, tyc