Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 19:18Det är då man som ingenjör borde kommit på idén med att förlänga nyckeln med t.ex. ett rör eller liknande för ökad hävarmseffekt...:D
Det är då man som ingenjör borde kommit på idén med att förlänga nyckeln med t.ex. ett rör eller liknande för ökad hävarmseffekt...:D
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 19:22Liemannen är här http://www.fonus.se/index.php?id=226
Liemannen är här http://www.fonus.se/index.php?id=226
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 21:46Jonas R:
Jag använde visst förlängare.Marcus skrev: "förlängningsröret till u-ringen"
😉
Jonas R:
Jag använde visst förlängare.
Marcus skrev: "förlängningsröret till u-ringen"
😉
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 21:47(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 00:03Mina största tabbar har inte skett vid vad jag traditionellt sett skulle kalla träning, men iaf när jag har varit ute och geo-cacheat (och det kan man ju iaf regga här på fb så..) och då framförallt när jag har åkt runt med bilen för att sen ge mig av ut
Mina största tabbar har inte skett vid vad jag traditionellt sett skulle kalla träning, men iaf när jag har varit ute och geo-cacheat (och det kan man ju iaf regga här på fb så..) och då framförallt när jag har åkt runt med bilen för att sen ge mig av ut
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 00:13Jessie, fick mig ett gott skratt av din andra berättelse. Påminner mig lite om när jag jobbade och de låg en ko på en smal grusväg (jag kör tidningar så detta var mitt i natten) och självklart så ville hon inte flytta på sig, även fast jag körde upp 1 met
Jessie, fick mig ett gott skratt av din andra berättelse. Påminner mig lite om när jag jobbade och de låg en ko på en smal grusväg (jag kör tidningar så detta var mitt i natten) och självklart så ville hon inte flytta på sig, även fast jag körde upp 1 met
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 00:15Men Tim då? En kossa som ligger ner klappar man ju glatt till på rumpan bara, så reser hon på sig. Eller - om hon nu ändå INTE gör det - så kan man dra henne lite lätt i svansen så... Även om man sen kanske får rädda sig in i sin bil eller sådär så har du
Men Tim då? En kossa som ligger ner klappar man ju glatt till på rumpan bara, så reser hon på sig. Eller - om hon nu ändå INTE gör det - så kan man dra henne lite lätt i svansen så... Även om man sen kanske får rädda sig in i sin bil eller sådär så har du
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 00:16Haha fick mig ett gott skratt när jag läste din historia =) Tur att du inte i all hast kastade dig efter vätskebältet ner i vattnet =)
http://julle1982.wordpress.com
Haha fick mig ett gott skratt när jag läste din historia =) Tur att du inte i all hast kastade dig efter vätskebältet ner i vattnet =)
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 00:25Jag har aldrig haft någon närkontakt med en ko förut så jag vågade helt enkelt inte gå ur bilen ^^ om hon inte var rädd för bilen så borde hon absolut inte vara rädd för mig heller 😉
Jag har aldrig haft någon närkontakt med en ko förut så jag vågade helt enkelt inte gå ur bilen ^^ om hon inte var rädd för bilen så borde hon absolut inte vara rädd för mig heller 😉
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 00:32Nej, men hon är troligen mer van vid att människor ber henne flytta på sig än att bilar gör det... 😉
Nej, men hon är troligen mer van vid att människor ber henne flytta på sig än att bilar gör det... 😉