Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÅrets tabbe...
You need to log in to create posts and topics.

Åhhh... Underbart Micke. Själv har jag sprungit en tävling (11km) med två vänsterdojjor. har fortfarande blå tånagel på höger fot ( 2 veckor sedan)

Vissa straffar gud med en gång;)

Göran:
Det är ju dubbelt så bra som att glömma skorna helt 😉
..men jag klagar inte, för en gubbe i omklädningsrummet hade med tre par och lånade ut ett par till mig. Det var så min kärlek till Nikes Mayfly startade ..i tre storlekar för stora sådana...

En fråga bara Micke: vad gjorde du med bältet när du väl fiskat upp nycklarna?

Jag gjorde en trött sak på ICA på väg från jobbet och alldeles slut i pallet. När jag kom ut med vagnen till bilen och lastat in kassarna så lämnade jag vagnen i stället. Helt

Aahhh! Papperskorgar! Påminner mig om en tabbe jag gjorde efter Göteborgsvarvet i våras.
Trött och ganska besviken efter loppet slängde jag nummerlappen direkt efter målgångsbananutlämningen. Knallade efter en stund mot väskutlämningen, och kom ihåg att

Man ska inte skräpa ner. Hoppas att du inte lämnade ditt vätskebälte i vattnet utan tog med det hem igen.
Annars kommer du bli förföljd av vätskebältsmiljöskavsårsalltidtappanycklarna-spöket tills du stukar fötterna och inte kan springa mer.

Hahaha.

Jag hängde upp vätskebältet vid vägen och hoppades på att någon oärlig person skulle "stjäla" det och drabbas av dess olycka.

Detta var iofs inte nu i sommar (vilket jag önskat att det varit) utan i vintras. Jobbar på ett aktivitetscenter med blandad verksamhet, och leder bl.a vattengympa. Hade varit i den "vanliga" verksamheten och var sen till vattengympan. Av med mina vanliga

Så det är DÄRFÖR det ibland kommer "supermänniskor" på bussen som går barfota eller likande mitt i vintern! ...som jag undrat!!!