Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÅrets tabbe...
You need to log in to create posts and topics.

När är du gjord?

Jag? -72.

Hmpf... Vi gjorde en tabbe på en parkering igår. Parkerade och gick lååångt till p-automaten. Där var en sjuhelsike till kö. Happ, bara ställa sig då! När vi gick tillbaka för att lämna biljetten i bilen såg vi att det stod en p-automat precis bredvid bil

Längdskidåkare som står och väntar på start står ofta hängande på stavarna och gnuggar skidorna fram och tillbaka. Det är dels för att hålla värmen i benen och dels för att inte få ifrysning under skidorna. Så brukar jag också göra ifall jag tar ett kort

Apropå rullskidor har jag hört en skön berättelse. Det var en ganska ung tjej som körde rullskidor och kom in på nyasfalterat. Hon var tvungen att stanna och sätta sig och skrapa bort allt som fastnat på hjulen. Arbetarna sade med ett grin: - Måste du val

Min Nishiki Pro SLD blev exakt 431,61 km. Född den 1a juli 2009. Död den 27:e samma månad. Hade med den på semestern i Skåne. Backade in i ett träd med cykeln bakpå i Ingelstorp.
Meken på Sportson i Västerås bara ruskade på huvudet igår när jag frågade o

Dags för en Colnago?

Dags för ett takräcke?

Du skulle ha haft en Vega Mikael. Min blev tappad från cykelräcke bakpå min bil igår i nittio knyck, men jag tror faktiskt att det kommer att gå att just "rikta upp den" så att den blir körbar igen. (V)

Men - varför backade du in i ett träd?!