Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 12:26Precis Christer! Jag tror inte det handlar om organiserade klungor eller inte. Du säger det så bra: "Låt alla cykla efter egen förmåga, visa respekt, vi har alla skyldigheter".
Det är när tävlingsmomentet tar över och beteenden som inte hör hemma i motio
Precis Christer! Jag tror inte det handlar om organiserade klungor eller inte. Du säger det så bra: "Låt alla cykla efter egen förmåga, visa respekt, vi har alla skyldigheter".
Det är när tävlingsmomentet tar över och beteenden som inte hör hemma i motio
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 12:33Dela upp VR i 2 delar. En tävling med tidtagning och ett motionslopp utan tidtagning.
Dela upp VR i 2 delar. En tävling med tidtagning och ett motionslopp utan tidtagning.
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 15:36Om någon icke cyklist mot förmodan läser inläggen i denna tråd vad skulle ske med dennes intresse till att över huvud taget börja cykla? bara en stilla undran!
Medmänskligheten och kärleken till cykelsporten går fördärvad när blandningen av olika intresse
Om någon icke cyklist mot förmodan läser inläggen i denna tråd vad skulle ske med dennes intresse till att över huvud taget börja cykla? bara en stilla undran!
Medmänskligheten och kärleken till cykelsporten går fördärvad när blandningen av olika intresse
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 17:04VR är bara en parantes. Det finns många andra trevliga lopp att köra, så nybörjare behöver inte vara rädda. De måste inte cykla VR, det finns ett liv utanför VR också 🙂
VR är bara en parantes. Det finns många andra trevliga lopp att köra, så nybörjare behöver inte vara rädda. De måste inte cykla VR, det finns ett liv utanför VR också 🙂
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 19:36Tränar du för Vättern? detta har man hört så många gånger så folk i allmänhet tror nog inte att det finns något annat. Jag rekommenderar www.rideofhope.se där finns skratt och leende cyklister i nio dagar.
Tränar du för Vättern? detta har man hört så många gånger så folk i allmänhet tror nog inte att det finns något annat. Jag rekommenderar http://www.rideofhope.se där finns skratt och leende cyklister i nio dagar.