Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 14:43Du ska hålla i styret inte krama det. Då klämmer du nerver både här o där.
Du ska hålla i styret inte krama det. Då klämmer du nerver både här o där.
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 17:14¤Det kan finnas ett samband mellan sittställningen och ryggproblem¤
David, vart får jag tag på den perfekta sittställningen? har stora problem med ryggen. (Mtb)
¤Det kan finnas ett samband mellan sittställningen och ryggproblem¤
David, vart får jag tag på den perfekta sittställningen? har stora problem med ryggen. (Mtb)
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 17:26letar. Letar och LETAR...
Det är egentligen bara generella råd som ges och sedan får man plocka runt själv innan man har "draget". Då man tar tag och kan skicka kraften rakt ned i pedalerna.
Enda trösten är att det enklaste är att be någon med blick för
letar. Letar och LETAR...
Det är egentligen bara generella råd som ges och sedan får man plocka runt själv innan man har "draget". Då man tar tag och kan skicka kraften rakt ned i pedalerna.
Enda trösten är att det enklaste är att be någon med blick för
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 17:36Förstår vad du menar, jag får testa mig fram lite.
Har trots allt setat i sadeln sen -93 men tror att jag byter hoj för ofta!!?Men tack för ideerna
Förstår vad du menar, jag får testa mig fram lite.
Har trots allt setat i sadeln sen -93 men tror att jag byter hoj för ofta!!?
Men tack för ideerna
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 17:41Alla större ändringar bör göras under vinterträningen som genomförs? ja just det utomhus.
Alla större ändringar bör göras under vinterträningen som genomförs? ja just det utomhus.
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 08:31>Kan detta som du skriver Benny vara värt att tänka på för en sån som migockså. Som får ont i ryggen under lite längre cykelturer?<
Det kan det absolut vara, men det kan även vara ovana vid längre turer. Men även andra orsaker.
Många cyklister som får
>Kan detta som du skriver Benny vara värt att tänka på för en sån som migockså. Som får ont i ryggen under lite längre cykelturer?<
Det kan det absolut vara, men det kan även vara ovana vid längre turer. Men även andra orsaker.
Många cyklister som får
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 17:46Oj Benny, vilket utlägg, imponerande!
Har kollat på din sida www.veloposition.se och måste nog säga att VARFÖR är du inte här o hjälper mig.
Trots det så har jag fått en tid hos Ted på Cykloteket i västberga han ska hjälpa mig att ställa in saker o ting s
Oj Benny, vilket utlägg, imponerande!
Har kollat på din sida http://www.veloposition.se och måste nog säga att VARFÖR är du inte här o hjälper mig.
Trots det så har jag fått en tid hos Ted på Cykloteket i västberga han ska hjälpa mig att ställa in saker o ting s
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 09:03Hej Roger,
och tack för positiv feedback!Lycka till med dina inställningar.
Benny
Hej Roger,
och tack för positiv feedback!
Lycka till med dina inställningar.
Benny
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 12:57Tackar! Återkommer med resultat så småningom.
Tackar! Återkommer med resultat så småningom.