Quote from Guest on 28 December 2008, 08:17Vad ska jag äta efter mina löppass, måste jag köpa kosttillskot eller kan jag blanda ihop nått själv?
Jag är anmäld till stockholmsmaran så jag kommer träna ganska hårt framöver.Mvh Lukas
Vad ska jag äta efter mina löppass, måste jag köpa kosttillskot eller kan jag blanda ihop nått själv?
Jag är anmäld till stockholmsmaran så jag kommer träna ganska hårt framöver.
Mvh Lukas
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 08:27Vanlig mat är alltid bäst. Kosttillskott är sällan nödvändigt, men om du har långt hem efter träningen och du har kört extra hårt kan det vara bra med någonting att äta under tiden. Nödproviant, typ... Finns ju många, bra bars att köpa men en banan och li
Vanlig mat är alltid bäst. Kosttillskott är sällan nödvändigt, men om du har långt hem efter träningen och du har kört extra hårt kan det vara bra med någonting att äta under tiden. Nödproviant, typ... Finns ju många, bra bars att köpa men en banan och li
Quote from Camilla Höög on 28 December 2008, 09:07Oboy, smörgås med skivat ägg och kaviar. Gott, enkelt och billigt.
Oboy, smörgås med skivat ägg och kaviar. Gott, enkelt och billigt.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 09:10Beluga?
Beluga?
Quote from Camilla Höög on 28 December 2008, 09:15Beluga går bra. Vad som är billigt är relativt 🙂
Beluga går bra. Vad som är billigt är relativt 🙂
Quote from ellen olsson on 28 December 2008, 09:20Det är Oscietre som gäller.
Det är Oscietre som gäller.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 09:21vad är beluga?
vad är beluga?
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 09:22osietre?
osietre?
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 09:22Italiensk pensionärsmat.
Italiensk pensionärsmat.
Quote from ellen olsson on 28 December 2008, 09:25Beluga - mat för hemlösa i Milano...
Beluga - mat för hemlösa i Milano...