Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 14:11ok, tack 🙂
ok, tack 🙂
Quote from Lotta W on 28 December 2008, 14:19Anna, det är ganska svårt att äta sig tjock på bananer och mjölk. Det fina med "rätt" kost i kombination med träning är att hunger- och mättnadskänsla fungerar så att man slipper tänka så mycket på hur stor mängd man behöver äta.
Anna, det är ganska svårt att äta sig tjock på bananer och mjölk. Det fina med "rätt" kost i kombination med träning är att hunger- och mättnadskänsla fungerar så att man slipper tänka så mycket på hur stor mängd man behöver äta.
Quote from Camilla Höög on 28 December 2008, 14:19Onödiga kalorier får man i sig om man äter mer än man behöver, dvs. efter 3:e pizzan så bör man börja räkna lite på om man ska ha en till 🙂
Onödiga kalorier får man i sig om man äter mer än man behöver, dvs. efter 3:e pizzan så bör man börja räkna lite på om man ska ha en till 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 16:40Jo, det fattar jag, men nu var det väl käk efter ett (löpar) pass. (H) Hälsningar apan
Jo, det fattar jag, men nu var det väl käk efter ett (löpar) pass. (H) Hälsningar apan
Quote from Håkan Öhling on 28 December 2008, 17:35Anders, jag tycker att du verkar lite onödigt negativ mot kosttillskott. Antingen tränar du inte hårt+långt eller också har du aldrig provat skillnaden.
Kör ett hårt 2-timmarspass på morgonen och gå sen på ett likadant på eftemiddagen. Gör detta två daga
Anders, jag tycker att du verkar lite onödigt negativ mot kosttillskott. Antingen tränar du inte hårt+långt eller också har du aldrig provat skillnaden.
Kör ett hårt 2-timmarspass på morgonen och gå sen på ett likadant på eftemiddagen. Gör detta två daga
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 17:42Hårtbröd med makrill och ett glas mjölk med kakao och socker innehåller massor av bra återhämtning.
Hårtbröd med makrill och ett glas mjölk med kakao och socker innehåller massor av bra återhämtning.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 17:50De proteintillskott som muskelbyggare använder består främst av mjölkproteiner - de har visat sig vara bäst för muskeluppbyggnad.
Elektrolythalten i mjölk (ev spetsad med något extra salt) har dessutom visat sig göra att mjölk är en effektivare västskee
De proteintillskott som muskelbyggare använder består främst av mjölkproteiner - de har visat sig vara bäst för muskeluppbyggnad.
Elektrolythalten i mjölk (ev spetsad med något extra salt) har dessutom visat sig göra att mjölk är en effektivare västskee
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 18:00Torbjörn: Självklart är det så att om jag kör ett pass som bränner 1000kcal + så stoppar jag i mig ett rejält lass snabba kolhydrater efteråt! Det är ju lite skillnad på t ex ett gympass/en millöpning och två-tre timmars längdskidåkning. Springer jag en m
Torbjörn: Självklart är det så att om jag kör ett pass som bränner 1000kcal + så stoppar jag i mig ett rejält lass snabba kolhydrater efteråt! Det är ju lite skillnad på t ex ett gympass/en millöpning och två-tre timmars längdskidåkning. Springer jag en m
Quote from Håkan Öhling on 28 December 2008, 18:00Anders, har du provat själv då?
Anders, har du provat själv då?
Quote from Håkan Öhling on 28 December 2008, 18:03Tack för svaret, Anders. För min del känns det inte för dyrt. Dels blandar jag egen och dessutom är det väldigt stor skillnad i återhämtning för mig. Bullar o mjölk funkar absolut inte efter 3h löpning... eller 6h cykel...
Tack för svaret, Anders. För min del känns det inte för dyrt. Dels blandar jag egen och dessutom är det väldigt stor skillnad i återhämtning för mig. Bullar o mjölk funkar absolut inte efter 3h löpning... eller 6h cykel...