Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 13:12Runekaka!
Runekaka!
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 14:08På cykel taktar jag en Delicatoboll var 40 minut ungefär, jag väger 85 och brukar hållla mig en bit över 30 km/h när jag cyklar längre. Snabbare cyklist med mer muskler kanske behöver fika lite oftare än så.
På cykel taktar jag en Delicatoboll var 40 minut ungefär, jag väger 85 och brukar hållla mig en bit över 30 km/h när jag cyklar längre. Snabbare cyklist med mer muskler kanske behöver fika lite oftare än så.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 14:15Ooops, det blir 15 bollar på en Vätternrunda 🙂 Jag håller nog nere antalet något i så fall och stannar till och käkar bullar i depåerna. De är ju laktosfria i år.
Ooops, det blir 15 bollar på en Vätternrunda 🙂 Jag håller nog nere antalet något i så fall och stannar till och käkar bullar i depåerna. De är ju laktosfria i år.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 14:18Jösses vad ni äter!
Jösses vad ni äter!
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 15:42Nejnje! Du stannar o plockar på dig bullar eller bananer eller nåt i depåerna, sen hoppar du på cykeln. Äter gör du längst bak i klungan medan du rullar.
Nejnje! Du stannar o plockar på dig bullar eller bananer eller nåt i depåerna, sen hoppar du på cykeln. Äter gör du längst bak i klungan medan du rullar.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 16:26Har ni ingen fettförbränning?
Har ni ingen fettförbränning?
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 16:37Nä, vi har inget fett.
Nä, vi har inget fett.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 16:45Snickers, funkar det också.
Vänligen
P.
Snickers, funkar det också.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 16:46Det är därför dom äter "bollarna" nog bra med fett i dom....
Det är därför dom äter "bollarna" nog bra med fett i dom....
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 17:01Är det fett-isbulle?
Är det fett-isbulle?