Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 18:09VR är inte tävling...ska det va så svårt att förstå ? 😉
VR är inte tävling...ska det va så svårt att förstå ? 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 19:24tävlingsenergi, ja då är du på fel plats 😉
Vänligen
P.
tävlingsenergi, ja då är du på fel plats 😉
Vänligen
P.
Quote from j sollerman on 4 June 2012, 20:05Siktar på att försöka på med mig prinsesstårta i åår. Lagom stora bitar inlindade i gladpack. Obs, självklart äter jag upp tårtbitarna innan de blir för varmt ute 🙂
Siktar på att försöka på med mig prinsesstårta i åår. Lagom stora bitar inlindade i gladpack. Obs, självklart äter jag upp tårtbitarna innan de blir för varmt ute 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 20:06Jag trodde att du körde på räkmacka.
Jag trodde att du körde på räkmacka.
Quote from j sollerman on 4 June 2012, 20:11De kan jag tänka mig att köpa i Karlsborg
De kan jag tänka mig att köpa i Karlsborg
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 09:41Man kör inte på en räkmacka, David. Man glider omkring genom livet som på en räkmacka.
Man kör inte på en räkmacka, David. Man glider omkring genom livet som på en räkmacka.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 10:03Jag håller mig också huvudsakligen till sportdryck. För att magen ska må bra vid långlopp käkar jag bananer och diverse choklad (twix, snickers,japp eller bounty typ) och under VR i fjor blev det några saltgurkor också. Var lite skeptisk, men kändes helt
Jag håller mig också huvudsakligen till sportdryck. För att magen ska må bra vid långlopp käkar jag bananer och diverse choklad (twix, snickers,japp eller bounty typ) och under VR i fjor blev det några saltgurkor också. Var lite skeptisk, men kändes helt
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 10:09Saltgurkor ... det är en smaksak. Men eftersom de faller mig i smaken känns det extra gott efter några svettiga timmar i sadeln. Jag har aldrig kört VR (och har inga planer på det) men jag har ätit salkgurka under andra långa turer.
Saltgurkor ... det är en smaksak. Men eftersom de faller mig i smaken känns det extra gott efter några svettiga timmar i sadeln. Jag har aldrig kört VR (och har inga planer på det) men jag har ätit salkgurka under andra långa turer.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 10:54Om man gör Runes energikaka måste man väl kunna göra den på laktosfri grädde?
Om man gör Runes energikaka måste man väl kunna göra den på laktosfri grädde?
Quote from Karapass Admin on 5 June 2012, 16:17Vart förvarar ni all denna mat som ni tar med er?
Vart förvarar ni all denna mat som ni tar med er?