Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 21:09Inte om "en del gel" = 10 st... 😉
Inte om "en del gel" = 10 st... 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 21:56P. > Försöker bara avdramatisera det hela! =) Man kan ta med det man gillar - företrädesvis något kolhydratrikt! Det är så att säga inte valet mellan Vitargo, Enervit och Snickers som kommer att fälla avgörandet om jag cyklar på 9 eller 10 timmar!
Det v
P. > Försöker bara avdramatisera det hela! =) Man kan ta med det man gillar - företrädesvis något kolhydratrikt! Det är så att säga inte valet mellan Vitargo, Enervit och Snickers som kommer att fälla avgörandet om jag cyklar på 9 eller 10 timmar!
Det v
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 21:56NPNG // Lovar jag ska vara försiktig. Har hittat väggen några gånger så jag känner igen den
NPNG // Lovar jag ska vara försiktig. Har hittat väggen några gånger så jag känner igen den
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 21:59hej på er alla proffs. Ska köra VR för första gången och har väl ca 90 mil i benen nu. Megablåbär med andra ord. Vad rekommenderar ni att man ska äta dagen innan? Jag startar tidigt (räknar kallt med att jag får nöta sadeln i 15 timmar) vad skulle ni reko
hej på er alla proffs. Ska köra VR för första gången och har väl ca 90 mil i benen nu. Megablåbär med andra ord. Vad rekommenderar ni att man ska äta dagen innan? Jag startar tidigt (räknar kallt med att jag får nöta sadeln i 15 timmar) vad skulle ni reko
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 22:00Mitt råd, rent konkret, blir därför:
INNAN LOPPET
Ät ordentligt dagarna och veckan innan loppet. Överät inte men se till att ära ordentliga portioner där basen är kolhydrater (pasta, ris, bulgur, potatis, bröd).(Tränar du mycket i vanliga fall och äter
Mitt råd, rent konkret, blir därför:
INNAN LOPPET
Ät ordentligt dagarna och veckan innan loppet. Överät inte men se till att ära ordentliga portioner där basen är kolhydrater (pasta, ris, bulgur, potatis, bröd).
(Tränar du mycket i vanliga fall och äter
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 22:05Annelie> Testa dig fram hur din kropp fungerar. Är man ute i 15 timmar blir livet bra mycket lättare om man mår bra och får äta sådant man tycker om. Själv har jag svårt att äta alltför mycket under ansträngning och skulle inte rekommendera någon att ta a
Annelie> Testa dig fram hur din kropp fungerar. Är man ute i 15 timmar blir livet bra mycket lättare om man mår bra och får äta sådant man tycker om. Själv har jag svårt att äta alltför mycket under ansträngning och skulle inte rekommendera någon att ta a
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 22:19Johan: ungefär som jag har tänkt då.... enda jag måste försöka vänja min magen vid de kommande kommande passen är sportdryck. Har svårt med sån vid löpning så jag har undvikit det även i cyklingen, möjligen är anstängningen inte den samma så att det kan f
Johan: ungefär som jag har tänkt då.... enda jag måste försöka vänja min magen vid de kommande kommande passen är sportdryck. Har svårt med sån vid löpning så jag har undvikit det även i cyklingen, möjligen är anstängningen inte den samma så att det kan f
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 22:20Johan: ungefär som jag har tänkt då.... enda jag måste försöka vänja min magen vid de kommande kommande passen är sportdryck. Har svårt med sån vid löpning så jag har undvikit det även i cyklingen, möjligen är anstängningen inte den samma så att det kan f
Johan: ungefär som jag har tänkt då.... enda jag måste försöka vänja min magen vid de kommande kommande passen är sportdryck. Har svårt med sån vid löpning så jag har undvikit det även i cyklingen, möjligen är anstängningen inte den samma så att det kan f
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 22:27Man "skumpar" ju omkring mindre på cykeln så jag tror det finns en chans att det är lättare att dricka under cykling. Jag brukar använda Enervit eller Maxim, båda fungerar bra för mig iaf!
Man "skumpar" ju omkring mindre på cykeln så jag tror det finns en chans att det är lättare att dricka under cykling. Jag brukar använda Enervit eller Maxim, båda fungerar bra för mig iaf!
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 22:30får testa under morgondagens pass då. kanske syns vi ute på Ekerö igen 🙂
får testa under morgondagens pass då. kanske syns vi ute på Ekerö igen 🙂