Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 17:18Har sedan förra året fokuserat på att dricka o äta mindre under rundorna och det funkar ganska bra. Klarade Sommen Runt (12,5 mil) på 1,5 liter och 2,5 bar.. o barsen innehåller bara 196 kalorier vilket troligen ger mest placebo-effekt. Framförallt slapp
Har sedan förra året fokuserat på att dricka o äta mindre under rundorna och det funkar ganska bra. Klarade Sommen Runt (12,5 mil) på 1,5 liter och 2,5 bar.. o barsen innehåller bara 196 kalorier vilket troligen ger mest placebo-effekt. Framförallt slapp
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 17:20Skilj nu på träning o "tävling".
Skilj nu på träning o "tävling".
Quote from j sollerman on 1 June 2010, 17:22Det där med vätska beror på hur varmt det är. Det kan ju skilja mer än en liter i timmen beroende på temperatur.
Det där med vätska beror på hur varmt det är. Det kan ju skilja mer än en liter i timmen beroende på temperatur.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 17:29David // Jag tränar bara, och kör motionslopp. Tävlar dock mot mig själv för det mesta
David // Jag tränar bara, och kör motionslopp. Tävlar dock mot mig själv för det mesta
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 17:31Men du "tävlar" på motionsloppen och borde dricka mer då.
Men du "tävlar" på motionsloppen och borde dricka mer då.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 17:37Njae, Sommen Runt var faktiskt första gången jag "tävlat" på ett motionslopp. Annars brukar jag köra i goda vänners lag och försöka se till att samtliga kommer i mål på en i förväg önskad tid. Prata och ha det allmänt trevligt. Några gånger har det blivit
Njae, Sommen Runt var faktiskt första gången jag "tävlat" på ett motionslopp. Annars brukar jag köra i goda vänners lag och försöka se till att samtliga kommer i mål på en i förväg önskad tid. Prata och ha det allmänt trevligt. Några gånger har det blivit
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 19:07Johan.
"Jag tror inte man ska oroa sig överdrivet mycket. Jag körde runt vättern för ett par helger sen och åt 2,5 energy bar och en del gels + sportdryck."
Du/ni kör ju så jävla snabbt så ni hinner ju ine bli hungriga;)
Men tänk på oss andra som ragla
Johan.
"Jag tror inte man ska oroa sig överdrivet mycket. Jag körde runt vättern för ett par helger sen och åt 2,5 energy bar och en del gels + sportdryck."
Du/ni kör ju så jävla snabbt så ni hinner ju ine bli hungriga;)
Men tänk på oss andra som ragla
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 19:14noop ingen korv i år. utbytt till köttbullar
noop ingen korv i år. utbytt till köttbullar
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 20:40Andrew Gustavsson:
Har du hørt om bondemannen som skulle vene hesten av med og eta.
En morgen lå den død på stallen. :fan, nå som den nesten var vent av med for
Andrew Gustavsson:
Har du hørt om bondemannen som skulle vene hesten av med og eta.
En morgen lå den død på stallen. :fan, nå som den nesten var vent av med for
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 20:592.5 bars och en del gels på 30 mil låter snålare än en diesel!
2.5 bars och en del gels på 30 mil låter snålare än en diesel!