Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 08:53jag kör min första VR nu, hade tänkt att satsa på Enervits paket. Men aldrig testa dessa gel innan. Klarar magen dessa, eller är det dumdristigt? Några andra förslag på bra mat under vättern man kan ta med sig. Gärna något lättätet.
jag kör min första VR nu, hade tänkt att satsa på Enervits paket. Men aldrig testa dessa gel innan. Klarar magen dessa, eller är det dumdristigt? Några andra förslag på bra mat under vättern man kan ta med sig. Gärna något lättätet.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 08:59Ta med toapapper 😉
Ta med toapapper 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 09:00Har inte testat just Enerivts gels men nackdelen med gels generellt tycker jag är att det känns som att få in ett kilo godis i munnen på en gång. Väldigt sött alltså och tarvar en hel del vatten för att få bukt med. 🙂
Har inte testat just Enerivts gels men nackdelen med gels generellt tycker jag är att det känns som att få in ett kilo godis i munnen på en gång. Väldigt sött alltså och tarvar en hel del vatten för att få bukt med. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 16 June 2011, 09:01Akta å få det på styrlindan eller handskarna. Det blir som lim.
Akta å få det på styrlindan eller handskarna. Det blir som lim.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 09:06Det räcker gott med det som erbjuds i depåerna. Om man nu inte ska stressa runt sjön utan och stanna i dem.
Varför lägga en tusenlapp till på tomma svindyra kolhydrater?
Det räcker gott med det som erbjuds i depåerna. Om man nu inte ska stressa runt sjön utan och stanna i dem.
Varför lägga en tusenlapp till på tomma svindyra kolhydrater?
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 09:11vad ska ni alla andra äta då?
Vill inte stanna i Jönköping och Hjo, då de verkar vara sådan tidsdödare.
vad ska ni alla andra äta då?
Vill inte stanna i Jönköping och Hjo, då de verkar vara sådan tidsdödare.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 09:19Jag kör bbb-dieten. Bars, bananer, bullar. 😀
Jag kör bbb-dieten. Bars, bananer, bullar. 😀
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 10:25Glöm inte baltgurkorna, Elin! 😉
Glöm inte baltgurkorna, Elin! 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 10:38Är de från Brinks? 😀
Är de från Brinks? 😀
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 10:54Ni kommer Gå upp i vikt på vätternrundan.
Har Ni bullimi?
Äter Ni alltid så här mycket ?
Ni kommer Gå upp i vikt på vätternrundan.
Har Ni bullimi?
Äter Ni alltid så här mycket ?