Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:15Hur portionerar man bäst/smidigast egenblandat sportdryckspulver? Hade en idé om att portionera i såna små plastpåsar (ca 10x10cm) med ziplåsning, men har inte lyckats hitta några (utan att direkt ha letat ihjäl mig..)
Hur portionerar man bäst/smidigast egenblandat sportdryckspulver? Hade en idé om att portionera i såna små plastpåsar (ca 10x10cm) med ziplåsning, men har inte lyckats hitta några (utan att direkt ha letat ihjäl mig..)
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:31"Hur portionerar man bäst/smidigast egenblandat sportdryckspulver?"
Färdigblandat i flaskor eller vätskesystem i ryggsäck.
"Hur portionerar man bäst/smidigast egenblandat sportdryckspulver?"
Färdigblandat i flaskor eller vätskesystem i ryggsäck.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:50Björn: gör som knarksmugglarna, fyll några kondomer med ditt pulver och lägg i ryggfickan. Du kommer garanterat att få några nyfikna blickar när du biter sönder en sådan och skakar ner i en vattenflaska! 😉
Björn: gör som knarksmugglarna, fyll några kondomer med ditt pulver och lägg i ryggfickan. Du kommer garanterat att få några nyfikna blickar när du biter sönder en sådan och skakar ner i en vattenflaska! 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 14:32Knarksmugglarna brukar ha godiset invärtes. För att du ska kunna ha tillgång så får du trycka upp det i
Knarksmugglarna brukar ha godiset invärtes. För att du ska kunna ha tillgång så får du trycka upp det i
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 15:18Ta ett par sockerbitar och någon tablett Resorb!
Ta ett par sockerbitar och någon tablett Resorb!
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 16:18Björn, jag kommer använda sådanna ziplockpåsar, var på vättergrens idag och köpte.
Björn, jag kommer använda sådanna ziplockpåsar, var på vättergrens idag och köpte.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 16:21Ok Andreas, vad är det för typ av butik?
Ok Andreas, vad är det för typ av butik?
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 16:40Björn: Om Kjell&Co finns i eller nära din stad:
http://www.kjell.com/content/templates/shop_main.aspx?catalog=220040&path=393000000,396000000
Björn: Om Kjell&Co finns i eller nära din stad:
http://www.kjell.com/content/templates/shop_main.aspx?catalog=220040&path=393000000,396000000
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 16:49Kanon Mattias, precis vad jag sökte, tack!
Kanon Mattias, precis vad jag sökte, tack!
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 21:19Körde Vätterunrudan för första gången i år och var totalt oerfaren gällande kostupplägget. Provade en nonstop strategi som fungerade alldeles utmärkt för mig och jag tog mig i mål på 9:36 🙂 Den bestod utav:
2 liter Fairing Slow Carbs 2 + Xtend aminosyr
Körde Vätterunrudan för första gången i år och var totalt oerfaren gällande kostupplägget. Provade en nonstop strategi som fungerade alldeles utmärkt för mig och jag tog mig i mål på 9:36 🙂 Den bestod utav:
2 liter Fairing Slow Carbs 2 + Xtend aminosyr