Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelÄta under vättern
You need to log in to create posts and topics.

Jag vet inte om det var jag som avsågs men jag har väl ingenstans skrivit hur mycket av varje sak jag har för avsikt att stoppa i mig. Jag har räknat lite på hur mycket energi jag kan tänkas göra av med och har inte som ambition att göra det till något no

Vi tänker få valuta för våra 1200 kronor!

(t+)

Ja målet är väl att hålla blodsockret på en glad nivå, inga yrselanfall, huvudvärksattacker m m, och inte heller bli slö och däst, utan hålla sig alert och vaken.

Dette virker litt hysterisk. Bare forde en skal ut å sykle 8-11 timmer, så skal en ha et kemisk labaratorium med på lommen.

Spis så mykke dere får ned før start ( begyn å spis 2 timmer før, og spis helt frem til start av brød ol.)

Så tar en 3 *2 gode s

😀
Sant norska filosofin!

("Svenskar på fotvandring i fjällen har med sig hur mkt packning som helst, sovsäckar, tält, mat för en vecka, spritkök m m. Tyskarna ÄNNU mer och allt är spritt nytt, norrmännen har en liten ryggsäck med en termos, smörgåsar oc

Ok, men så stannar du bare 2- el.3 ganger 🙂

En praktisk ting : brød på lommen skal være uten skorpe ( fjern kanten rundt) og pakk inn i staniol (aluminiumsfolie) hver skive (limpa) for seg selv.

Så er det lettere og spise under fart.

Håller med N.P.N.G -

Det kan vara fasen så besvärligt att öppna vissa färdigköpta energiprodukter, så kolla gärna detta innan. Det är smart att styckeförpacka det du slänger ihop själv (om du kör mackspåret eller liknande), klippa upp energikakorna i ena

Jag har för avsikt att dela upp mina bars i munsbitar och förpacka i småpåsar som kan flyttas en i taget från bakfickorna till framfickan på västen. Bulle, banan och baltgurka får nog ätas stillastående i depå. 😉