Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 21:17Måste betyda att 50-55 = all-out idiotträning veckorna i ända. Whohoo!! 🙂
fyller 50 om sex veckor
Måste betyda att 50-55 = all-out idiotträning veckorna i ända. Whohoo!! 🙂
fyller 50 om sex veckor
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 21:37Men för att nyansera bilden lite, återhämtningen är inte som i unga år. Det märker man till exempel efter en lite skada. Men sedan är det uppåt väggarna med den enorma skillnad med den löpvila som RW förespråkar.
Men för att nyansera bilden lite, återhämtningen är inte som i unga år. Det märker man till exempel efter en lite skada. Men sedan är det uppåt väggarna med den enorma skillnad med den löpvila som RW förespråkar.
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 22:56I brist på fakta är fantasifulla spekulationer underhållande 🙂
Det kan ju vara så att det är felskrivet också. Reportern kan ha misstolkat/läst fel/fattat fel helt enkelt? För det ni beskriver låter inte riktigt rätt. Fast jag vet inte som sagt, jag ba
I brist på fakta är fantasifulla spekulationer underhållande 🙂
Det kan ju vara så att det är felskrivet också. Reportern kan ha misstolkat/läst fel/fattat fel helt enkelt? För det ni beskriver låter inte riktigt rätt. Fast jag vet inte som sagt, jag ba
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 23:50Ett av många exempel ur verkligheten: det var 5 herrar i åldersgruppen 60-64 som genomförde Kalmar Järnmannen 2011. På tider mellan 11tim26min-13tim39min. De avslutande marorna gjordes på 4.20-5.17!! Dessa gentlemen har sannolikt tränat mer frekvent än v
Ett av många exempel ur verkligheten: det var 5 herrar i åldersgruppen 60-64 som genomförde Kalmar Järnmannen 2011. På tider mellan 11tim26min-13tim39min. De avslutande marorna gjordes på 4.20-5.17!! Dessa gentlemen har sannolikt tränat mer frekvent än v
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 00:09Det är ytterst sannolikt att du har helt rätt. 🙂
Det är ytterst sannolikt att du har helt rätt. 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 25 June 2012, 00:28Äntligen har jag hittat en fördel med att fylla 50. Jag kan se fram emot det nästan ett helt år 🙂 Tjohoooooo
Äntligen har jag hittat en fördel med att fylla 50. Jag kan se fram emot det nästan ett helt år 🙂 Tjohoooooo
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 00:47Med risk för att hamna OT vill jag bara nämna att jag tycker det är fantastiskt kul att fylla år (avslutade just min 56 födelsedag) iaf jämfört med alternativet. När jag dessutom vart femte år får förmånen att vara yngst i min "age group" igen så är det e
Med risk för att hamna OT vill jag bara nämna att jag tycker det är fantastiskt kul att fylla år (avslutade just min 56 födelsedag) iaf jämfört med alternativet. När jag dessutom vart femte år får förmånen att vara yngst i min "age group" igen så är det e
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 08:03Jag känner 5 herrar i åldersgruppen 60-64.
Som ser 5 km promenad som jättelångt.
Alla gubbar är inte som Stenmark 😉
Jag känner 5 herrar i åldersgruppen 60-64.
Som ser 5 km promenad som jättelångt.
Alla gubbar är inte som Stenmark 😉
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 08:15Erik, jag är ingen Stenmark men tränar vanligtvis 5-6 dagar i veckan. Men åter till huvudfrågan om vila efter ett hårdare intervallpass. Om man ändå vill springa dagen efter kan man ta det som ett återhämtningspass och köra lugnt och utan att maxa. Så hur
Erik, jag är ingen Stenmark men tränar vanligtvis 5-6 dagar i veckan. Men åter till huvudfrågan om vila efter ett hårdare intervallpass. Om man ändå vill springa dagen efter kan man ta det som ett återhämtningspass och köra lugnt och utan att maxa. Så hur
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 09:47"3h lugn löpning dagen innan och dagen efter". Så gör Bella i alla fall.
"3h lugn löpning dagen innan och dagen efter". Så gör Bella i alla fall.