Quote from Guest on 21 August 2009, 17:02Någon som har bra återhämtningstips efter halvlånga (ca 2mil) löp-pass? jag blir alltid supersliten efteråt....
Och någon kanske har något supertips på uppladdning inför halvmaran? det är första gången jag ska springa detta. Tex tips på hur veckan innan
Någon som har bra återhämtningstips efter halvlånga (ca 2mil) löp-pass? jag blir alltid supersliten efteråt....
Och någon kanske har något supertips på uppladdning inför halvmaran? det är första gången jag ska springa detta. Tex tips på hur veckan innan
Quote from ellen olsson on 21 August 2009, 17:1245-60 minuter lätt cykling med hög kadens.
45-60 minuter lätt cykling med hög kadens.
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 17:47Återhämtning: Varför inte vila?
Uppladdning: Googla på: tapering running
Återhämtning: Varför inte vila?
Uppladdning: Googla på: tapering running
Quote from ellen olsson on 21 August 2009, 17:52Aktiv vila är i princip alltid bättre än inaktiv vila.
Aktiv vila är i princip alltid bättre än inaktiv vila.
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 19:35Behövs någon speciell återhämtning efter ett så relativt kort pass? Mer än att köra kortare distanser eller tid de närmaste dagarna.
Behövs någon speciell återhämtning efter ett så relativt kort pass? Mer än att köra kortare distanser eller tid de närmaste dagarna.
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 01:08aktiv vila?? ge mej exempel...
aktiv vila?? ge mej exempel...
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 08:0245-60 min lätt cykel med hög kadens är ett bra exempel.
40 minuter jogg ett annat.
Eller en rask promenad.
45-60 min lätt cykel med hög kadens är ett bra exempel.
40 minuter jogg ett annat.
Eller en rask promenad.
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 09:44SIMNING! Bra för hela kroppen och skonsamt! 😀
SIMNING! Bra för hela kroppen och skonsamt! 😀
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 11:20Uppladdning. Sista långpasset senst en vecka innan. Sedan ett lättare löppass ett par dagar innan för att inte tappa känslan.
Upplägget kan se ut så här om tävlingen är på en lördag.
Helgen innan: ett långpass i lugn fart, inte lustempo, men ändå så at
Uppladdning. Sista långpasset senst en vecka innan. Sedan ett lättare löppass ett par dagar innan för att inte tappa känslan.
Upplägget kan se ut så här om tävlingen är på en lördag.
Helgen innan: ett långpass i lugn fart, inte lustempo, men ändå så at
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 11:39Tack för hjälpen!!! =)
Tack för hjälpen!!! =)