Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 09:14Dra ner tempot på dina långpass så kommer det kännas bättre. Vad man kan se i din kalender går dom i samma tempo som dina milrundor.
Dra ner tempot på dina långpass så kommer det kännas bättre. Vad man kan se i din kalender går dom i samma tempo som dina milrundor.
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 09:44ja men är det inte det som är meningen =)
ja men är det inte det som är meningen =)
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 10:24Träning är träning och tävling är tävling..
Träning är träning och tävling är tävling..
Quote from ellen olsson on 23 August 2009, 17:29> ja men är det inte det som är meningen =)
Nej, man ska ha olika intensitet för olika träningspass.
> ja men är det inte det som är meningen =)
Nej, man ska ha olika intensitet för olika träningspass.
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 20:01Ja, okej. Men hur ska jag lägga upp det då?! Tips?
Ja, okej. Men hur ska jag lägga upp det då?! Tips?
Quote from Catharina Brattlin on 23 August 2009, 20:05Jenny, Totteman skrev lite högre upp hur Du kan göra. 🙂
Jenny, Totteman skrev lite högre upp hur Du kan göra. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 20:45yes!
yes!
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 13:55Henry Rono sprang sina uppbyggande distanser kring femminutersfart, dvs jättelångsamt för honom. Har jag hört.
Henry Rono sprang sina uppbyggande distanser kring femminutersfart, dvs jättelångsamt för honom. Har jag hört.
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 17:56Dricker du nåt under dina långpass? Jag skulle nog rekommendera att du sänker farten till runt 6-tempo. Långpass är inte fartpass. Antingen springer du för långsamt på dina vanliga, kortare pass eller alldeles för fort på långpassen.
Dricker du nåt under dina långpass? Jag skulle nog rekommendera att du sänker farten till runt 6-tempo. Långpass är inte fartpass. Antingen springer du för långsamt på dina vanliga, kortare pass eller alldeles för fort på långpassen.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 20:08Jag dricker inte under 2 mils passen men under 3 mil då hade jag med mig vatten =)
Mjo, jag har funderat över det där. Kortpassen borde jag kunna ta i mer på! Ska göra mitt bästa!
Jag dricker inte under 2 mils passen men under 3 mil då hade jag med mig vatten =)
Mjo, jag har funderat över det där. Kortpassen borde jag kunna ta i mer på! Ska göra mitt bästa!