Quote from Guest on 25 August 2010, 20:26Hej
Har nu fått diagnosen att jag har komjölksallergi och genast försvann nästan alla produkter som finns för återhämtning.Är det någon som har nått förslag?
Fick tips av en kompis att ta solhavredryck och o`boy. provat detta och det är gott =) men vet
Hej
Har nu fått diagnosen att jag har komjölksallergi och genast försvann nästan alla produkter som finns för återhämtning.
Är det någon som har nått förslag?
Fick tips av en kompis att ta solhavredryck och o`boy. provat detta och det är gott =) men vet
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 20:36Proviva har en återhämtningsdryck, tror den heter proviva aktiv. Den är mer som en juice och smakar riktigt gott.
Proviva har en återhämtningsdryck, tror den heter proviva aktiv. Den är mer som en juice och smakar riktigt gott.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 20:41Hemmagjord Pucko på Havre/Sojamjölk.
Hemmagjord Pucko på Havre/Sojamjölk.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 22:40Jens, Proviva är inget bra förslag. Vassleprotein som är ett av de vanligaste proteintillsatserna i återhämtningsprodukter kommer från mjölk.
Är själv laktosintolerant och en av de få jag kan ta är Gainomax för dom har spjälkat Laktosen (om jag minns rätt
Jens, Proviva är inget bra förslag. Vassleprotein som är ett av de vanligaste proteintillsatserna i återhämtningsprodukter kommer från mjölk.
Är själv laktosintolerant och en av de få jag kan ta är Gainomax för dom har spjälkat Laktosen (om jag minns rätt
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 09:11Är det laktosen du är känslig för??
Är det laktosen du är känslig för??
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 11:07Komjölksallergi betyder allergi mot mjölkprotein, och då tål man inte låglaktos eller laktosfria mjölkprodukter, utan det är kasein och eller vassleproteiner man inte tål.
Dessutom så finns föroreningsrisken i en del fall, smör t ex som inte ska innehåll
Komjölksallergi betyder allergi mot mjölkprotein, och då tål man inte låglaktos eller laktosfria mjölkprodukter, utan det är kasein och eller vassleproteiner man inte tål.
Dessutom så finns föroreningsrisken i en del fall, smör t ex som inte ska innehåll
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 15:14Jag skulle vilja ställa en motfråga.
När och varför ska du dricka återhämtningsdryck?De flesta motionärer behöver inte fylla på med någon extra energi direkt efter ett träningspass. Räcker med någon form av dricka och någon frukt.
Jag skulle vilja ställa en motfråga.
När och varför ska du dricka återhämtningsdryck?
De flesta motionärer behöver inte fylla på med någon extra energi direkt efter ett träningspass. Räcker med någon form av dricka och någon frukt.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 15:16Motfråga två då, vilka motionärer behöver (eller borde snarare)?
Motfråga två då, vilka motionärer behöver (eller borde snarare)?
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:42Pröva med vanlig lättöl först....å sen bara ökar du på.....hehehe...!?
Pröva med vanlig lättöl först....å sen bara ökar du på.....hehehe...!?
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:20Jens:
Jag lider också av hypoglykelmi, vilket innebär att jag i princip alltid har för lågt blodsocker. Jag måste fylla på före och efter. Har svårt att äta något direkt efter, mår lite illa då, ( slut i depåerna) så jag tänkte det kan vara bra med nåt a
Jens:
Jag lider också av hypoglykelmi, vilket innebär att jag i princip alltid har för lågt blodsocker. Jag måste fylla på före och efter. Har svårt att äta något direkt efter, mår lite illa då, ( slut i depåerna) så jag tänkte det kan vara bra med nåt a