Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 09:26Eltejp ger efter när man pumpar upp trycket varpå slangen tränger ut genom ekerhålen, värdelöst om man inte virar många varv och det krånglar till det. Använd riktiga grejer.
Eltejp ger efter när man pumpar upp trycket varpå slangen tränger ut genom ekerhålen, värdelöst om man inte virar många varv och det krånglar till det. Använd riktiga grejer.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:48Problemet löst! Ny slang är monterad och jag har fortfarande kvar luften i däcket efter två dagar.
Jag struntade i såpavattnet den här gången, så det kan vara det som var orsaken till allt strul. Min gissning dock är att det är slangdimensionen som har v
Problemet löst! Ny slang är monterad och jag har fortfarande kvar luften i däcket efter två dagar.
Jag struntade i såpavattnet den här gången, så det kan vara det som var orsaken till allt strul. Min gissning dock är att det är slangdimensionen som har v
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:53Det var en rätt relevant informationsbit du hade utelämnat där...
Bra att det löste sig!
Det var en rätt relevant informationsbit du hade utelämnat där...
Bra att det löste sig!