Quote from Guest on 21 September 2009, 08:24Snappade upp följande länk på jogg: http://www.youtube.com/watch?v=EAW87NsiGuI . Haile pronerar till och med mer än mig som skoutprovare och andra förståsigpåare brukar skaka medlidande på huvudet åt.
Vad har ni för tankar om videon? Vilka övningar är lä
Snappade upp följande länk på jogg: http://www.youtube.com/watch?v=EAW87NsiGuI . Haile pronerar till och med mer än mig som skoutprovare och andra förståsigpåare brukar skaka medlidande på huvudet åt.
Vad har ni för tankar om videon? Vilka övningar är lä
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 08:34Jäkligt intressant. Jag överpronerar också som fan, och skoutprovare har skakat hjälplöst med huvudet åt mig när jag insisterar på odämpade lättviktare utan pronationskontroll. Han fattade inte hur jag kan springa maraton och längre i dem utan att få ont,
Jäkligt intressant. Jag överpronerar också som fan, och skoutprovare har skakat hjälplöst med huvudet åt mig när jag insisterar på odämpade lättviktare utan pronationskontroll. Han fattade inte hur jag kan springa maraton och längre i dem utan att få ont,
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 08:36Haileluja!
Skulle med bestämdhet hävda att det handlar om generell bålstyrka. Har en mig mycket närstående som är expert på området men jag skulle utan att konsultera henne - återigen med bestämdhet - föreslå ryggliggande bensträck, sidoplankan och knä
Haileluja!
Skulle med bestämdhet hävda att det handlar om generell bålstyrka. Har en mig mycket närstående som är expert på området men jag skulle utan att konsultera henne - återigen med bestämdhet - föreslå ryggliggande bensträck, sidoplankan och knä
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 09:00Robert, vid det här laget har du sagt flera gånger att vi för en gångs skull är överens... free your mind 🙂
Robert, vid det här laget har du sagt flera gånger att vi för en gångs skull är överens... free your mind 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 09:20Nähä!
Nähä!
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 10:06Bål- och höftövning: "suitcase deadlift" med ett ben och vikten i motsatt hand. Lyft vikten från lårhöjd, inte från lvet.
Bål- och höftövning: "suitcase deadlift" med ett ben och vikten i motsatt hand. Lyft vikten från lårhöjd, inte från lvet.
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 11:59Håller med Fredrika och Robert.
Bålstabilitet A och O men glöm sexpacket! Raka bukmuskulaturen är meningslös om man inte kan aktivera och träna Transversus Abdominis som är den som stabiliserar innerst. Det finns flera trådar om det här.
Håller med Fredrika och Robert.
Bålstabilitet A och O men glöm sexpacket! Raka bukmuskulaturen är meningslös om man inte kan aktivera och träna Transversus Abdominis som är den som stabiliserar innerst. Det finns flera trådar om det här.
Quote from ellen olsson on 21 September 2009, 12:30Det är bättre att raka benen! 😉
Det är bättre att raka benen! 😉
Quote from Elias Engqvist on 21 September 2009, 12:32Det är bättre att köpa en dyr mp3-spelare!
Det är bättre att köpa en dyr mp3-spelare!
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 15:53Transvestit Adonis?
Transvestit Adonis?