Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 12:08Gustav E: Jag har absolut inte klagat på startavgifterna i egenhet av att jag är student. Det trodde jag hade framgått tydligt vid det här laget. Det är klart att om man bara har ett enda intresse i livet (läs triathlon) så kan man lägga all sin tid och s
Gustav E: Jag har absolut inte klagat på startavgifterna i egenhet av att jag är student. Det trodde jag hade framgått tydligt vid det här laget. Det är klart att om man bara har ett enda intresse i livet (läs triathlon) så kan man lägga all sin tid och s
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 16:19Känns bra att numera vara anmäld till något som ska bli en av det bättre tävlingarna i Sverige ;).
Ser fram emot min första 1/2-ironmandistans.
Känns bra att numera vara anmäld till något som ska bli en av det bättre tävlingarna i Sverige ;).
Ser fram emot min första 1/2-ironmandistans.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 19:52Ett jävla gnäll om priser, varför inte inse att det är väldigt omständligt att anordna triathlon eftersom det i princip är tre olika tävlingar som ingår.
Favoritens triathlon i Åkersberga ställs in i år, bl.a. för att den ger för lite till klubbarna i fö
Ett jävla gnäll om priser, varför inte inse att det är väldigt omständligt att anordna triathlon eftersom det i princip är tre olika tävlingar som ingår.
Favoritens triathlon i Åkersberga ställs in i år, bl.a. för att den ger för lite till klubbarna i fö
Quote from Nils Hylander on 2 March 2011, 11:23Shit, vilket kul grej!!! Får jag ordning på hälsenan så gör jag absolut premiär på min allra första 1/2 IM någonsin.... 😀
Shit, vilket kul grej!!! Får jag ordning på hälsenan så gör jag absolut premiär på min allra första 1/2 IM någonsin.... 😀
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 13:14Kim: Om du läser mina inlägg så har jag skrivit att våran klubb arrangerar 3 tävingar per år, varav 2 triathlon. En prova-på-tävlnig som är gratis och en motionstävling som kostar 50 kr. Vi kanske höjer till 100 kr om vi måste lägga ner mer jobb om vi sk
Kim: Om du läser mina inlägg så har jag skrivit att våran klubb arrangerar 3 tävingar per år, varav 2 triathlon. En prova-på-tävlnig som är gratis och en motionstävling som kostar 50 kr. Vi kanske höjer till 100 kr om vi måste lägga ner mer jobb om vi sk
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 21:28I den här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=483664 tråden diskuteras kostnader för att organisera triathlon tävlingar.
Susanna Dörlich som skriver där har "lite" erfarenhet av saken.2500:- bara för tillstånden för att få arrangera en
I den här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=483664 tråden diskuteras kostnader för att organisera triathlon tävlingar.
Susanna Dörlich som skriver där har "lite" erfarenhet av saken.
2500:- bara för tillstånden för att få arrangera en
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 21:59"Som jag ser det ska huvudanledningen till att arrangera tävlingar vara att sprida sporten, inte att suga ut så mycket pengar som det är möjligt av folk.
...
Likaså kommer jag att bojkotta dyra arrangemang och försöka få andra att göra samma sak."
Hur
"Som jag ser det ska huvudanledningen till att arrangera tävlingar vara att sprida sporten, inte att suga ut så mycket pengar som det är möjligt av folk.
...
Likaså kommer jag att bojkotta dyra arrangemang och försöka få andra att göra samma sak."
Hur
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 09:30Angående tillstånd för cykling så har vi naturligtvis varit i kontakt med polisen angående det. Därifrån har vi fått besked att det inte behövs något speciellt tillstånd. Kanske för att vi räknar med så få deltagare? Jag vet inte. Ska läsa lite i tråden d
Angående tillstånd för cykling så har vi naturligtvis varit i kontakt med polisen angående det. Därifrån har vi fått besked att det inte behövs något speciellt tillstånd. Kanske för att vi räknar med så få deltagare? Jag vet inte. Ska läsa lite i tråden d
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 18:51Startpaketet börjar ta form...
* Chip-tidtagning, sim, t1, cykel, t2, löp och totaltid
* Start PM
* Badmössa (som får behållas)
* Mat efter målgång
* Flytt av kläder från växlingsområdet till det klassiska målområdet Vansbro. Där sker dusch och ombyte.
*
Startpaketet börjar ta form...
* Chip-tidtagning, sim, t1, cykel, t2, löp och totaltid
* Start PM
* Badmössa (som får behållas)
* Mat efter målgång
* Flytt av kläder från växlingsområdet till det klassiska målområdet Vansbro. Där sker dusch och ombyte.
*
Quote from Elias Engqvist on 1 April 2011, 22:27T-shirt - alltid t-shirt!
T-shirt - alltid t-shirt!