Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 12:08Gustav E: Jag har absolut inte klagat på startavgifterna i egenhet av att jag är student. Det trodde jag hade framgått tydligt vid det här laget. Det är klart att om man bara har ett enda intresse i livet (läs triathlon) så kan man lägga all sin tid och s
Gustav E: Jag har absolut inte klagat på startavgifterna i egenhet av att jag är student. Det trodde jag hade framgått tydligt vid det här laget. Det är klart att om man bara har ett enda intresse i livet (läs triathlon) så kan man lägga all sin tid och s
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 16:19Känns bra att numera vara anmäld till något som ska bli en av det bättre tävlingarna i Sverige ;).
Ser fram emot min första 1/2-ironmandistans.
Känns bra att numera vara anmäld till något som ska bli en av det bättre tävlingarna i Sverige ;).
Ser fram emot min första 1/2-ironmandistans.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 19:52Ett jävla gnäll om priser, varför inte inse att det är väldigt omständligt att anordna triathlon eftersom det i princip är tre olika tävlingar som ingår.
Favoritens triathlon i Åkersberga ställs in i år, bl.a. för att den ger för lite till klubbarna i fö
Ett jävla gnäll om priser, varför inte inse att det är väldigt omständligt att anordna triathlon eftersom det i princip är tre olika tävlingar som ingår.
Favoritens triathlon i Åkersberga ställs in i år, bl.a. för att den ger för lite till klubbarna i fö
Quote from Nils Hylander on 2 March 2011, 11:23Shit, vilket kul grej!!! Får jag ordning på hälsenan så gör jag absolut premiär på min allra första 1/2 IM någonsin.... 😀
Shit, vilket kul grej!!! Får jag ordning på hälsenan så gör jag absolut premiär på min allra första 1/2 IM någonsin.... 😀